زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه 99

امتیازات استخدام نیروی زمینی ارتش 97

در این صفحه از زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه در سال 99 مطلع می شوید. دانشگاه های افسری سپاه پاسداران شامل دانشگاه های زیر است :

  • دانشگاه فرماندهی و ستاد
  • دانشگاه امام حسین
  • دانشگاه افسری و تربیت پاسداری
  • دانشگاه علوم پزشکی

واجدین شرایط ثبت نام دانشگاه افسری سپاه می توانند در زمان ثبت نام دانشگاه های افسری سپاه، نسب به انجام مراحل گزینش و ثبت نام اقدام نمایند. برای اطلاع از شرایط استخدام سپاه پاسداران کلیک کنید.

زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه 99 

دانشگاه های افسری سپاه نظیر دانشگاه های فرماندهی و ستاد، دانشگاه امام حسین، دانشگاه افسری و تربیت پاسداری و دانشگاه علوم پزشکی از دانشگاه های دارای شرایط خاص می باشند و برای ثبت نام و ورود به دانشگاه های افسری سپاه لازم است ، از طریق ثبت نام در کنکور سراسری اقدام کنید همچنین شرکت در آزمون دانشگاه افسری سپاه اقدام نمایید:

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش

، برای مشاهده سوالات و منابع آزمون دانشگاه افسری سپاه روی لینک زیر کلیک کنید:

منابع آزمون دانشگاه افسری سپاه 98 – 99

سوالات دانشگاه افسری ارتش

علاقمندان به تحصیل در دانشگاه های افسری نظیر دانشگاه امام حسین ، که ثبت نام آن از طریق کنکور سراسری انجما می شود، می توانند بعد از ثبت نام در کنکور سراسری، در زمان انتخاب رشته کنکور 99 ، نسبت به انتخاب کدرشته محل های افسری اقدام نمایند، بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ، داوطلبانی که مجاز به تحصیل در کد رشته محل های دانشگاه های افسری سپاه شده اند، برای مصاحبه و گزینش اختصاصی افسری سپاه ، دعوت خواهند شد. پذیرفته شدگان نهایی داوطلبانی خواهند بود که در مرحله مصاحبه و گزینش مورد تایید قرار بگیرند. تحصیل در دانشگاه های افسری سپاه از طریق بورسیه تحصیلی و به صورت رایگان می باشد.

دانشگاه افسری ارتش

انتخاب رشته دانشگاه های افسری سپاه 99

دانشگاه های افسری سپاه دارای امکانات بسیار مناسب آموزشی و دارای تنوع در ارائه رشته های تحصیلی می باشند، و به تربیت افسران آینده می پردازند. برای مشاوره انتخاب رشته افسری سپاه ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

در زمینه رشته های پزشکی نیز یکی از دانشگاه هایی که زیر نظر سپاه به فعالیت می پردازد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله می باشد که دارای رشته های پزشکی و دستیار پزشکی و… است تحصیل در این دانشگاه برای آقایان به عنوان سابقه خدمت محسوب می شود و دانشجویان آقا که به خدمت سربازی نرفته اند ، معاف از خدمت خواهند شد؛ در این دانشگاه نیز مانند سایر دانشگاه های افسری سپاه دانشجویان از ابتدای ورود ، مبلغی را به عنوان حقوق دریافت می کنند. همچنین از سایر مزایای تحصیل دانشگاه افسری برخوردار می شوند. (وام ، تسهیلات ویژه ، اشتغال برای فارغ التحصیلان و…).

برای اطلاع از مزایای تحصیل و شرایط ثبت نام دانشگاه های افسری سپاه روی لینک های زیر کلیک نمایید:

زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین 97

شرایط ثبت نام دانشگاه امام حسین 97

دانشگاه علوم پزشکی سپاه (بقیه الله)

توجه داشته باشید که هر سال زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه محدود است ، در حال حاضر زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه هنوز اعلام نشده است، ولی به محض تعیین در همین صفحه اطلاع رسانی می شود، داوطلبان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه های افسری سپاه از طریق شماره تلفن های زیر با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

دیدگاه ها
15 دیدگاه برای “زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه 99”
  1. سلام.اینکه روش استخدامی در بخش افسری دانشگاه امام حسین(ع) تغییر کرده و جدیدا از طریق مراکز گزینش سپاه استانی باید اقدام کرد
    یعنی دیگه کسانی که میخوان استخدام بخش افسری دانشگاه امام حسین (ع) بشن کنکور سراسری نمیخواد بدن؟

    • سلام درمقطع کارشناسی خودمرکز گزینش کنکورجدا برگزارمی کنندبه گزینش استان تون مراجعه کنید

      • یعنی دیگه کنکور سراسری نمیخواد نه؟

        • سلام خوددانشگاه کنکوربرگزارمیکنه.اگه عقیدتی سپاه باکنکورسراسری می باشد

  2. سلام من با رتبه ۱۹ سهمیه بیست و پنج درصد و رتبه بدون سهمیه ۶۰۰با تراز ۲۸۷۹ کارشناسی ارشد و زدن‌اولویت اول دانشگاه جامع امام‌ حسین ایا شانس برای دعوت ب مصاحبه دارم یا خیر

  3. سلام زمان دقیق ثبت نام دانشگاه افسری سپاه کی هست

    • سلام دوست محترم زمان دقیق مشخص نیست به هسته گزینش سپاه شهرتون مراجعه نمایید

  4. تاریخ مهلت ثبت نام

    • سلام دوست محترم به عضویابهای استان تون مراجعه کنیدبرای ثبت نام

  5. سلام خسته نباشید ببخشین دانشگاه افسری امسال بدون ازمون میخواد برداره یا نه ؟

    • سلام دوست محترم افسری ارتش سپاه نیروانتظامی همگی باازمون میباشد.ثبت نام افسری نیرو انتظامی تمام شده .ارتش تا98/10/15فرصت ثبت نام می باشد برای دانشگاه امام حسین به عضویابها وهسته گزینش سپاه تون مراجعه نمایید.

  6. سلام علیکم ببخشید من متولد فروردین 1382 هستم تا کلاس هشتم خوندم 3 سال هم در حوزه طلبه بودم ایا برای دانشگاه افسری امام حسین برای قسمت نظامی میتونم ثبتنام کنم راهی هست یا باید دوباره برم دیپلم بگیرم راهی هست لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • سلام دوست محترم دانشگاه امام حسین اولویت با دیپلم تجربی ریاض وبعضی سالها از انسانی پذیرش دارد.برای مشاوره جامعتربامشاوران مادرارتباط باشید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید