زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱، طبق روال سال های قبل بعد از اعلام نتایج نهایی و ثبت نام، و احتمالا تکمیل ظرفیت ۱۴۰۱ در آبان ماه ۱۴۰۱، خواهد بود و دانشگاه ها میزان ظرفیت خالی خود را اعلام می نمایند و داوطلبان در صورت تمایل اقدام به ثبت نام و تکمیل نمودن ظرفیت پذیرش دانشگاه، نمایند.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، لازم است انتخاب های آگاهانه خود را اولویت بندی نمایید و رشته و دانشگاه دلخواه خود را انتخاب نمایید و با ثبت این لیست را در تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱ در سایت سنجش، کد رهگیری دریافت نمایید. برای اینکار می توانید از مشاوره کارشناسان صدای مشاور بهره ببرید.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱

تاریخ دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱ هنوز مشخص نیست. اما احتمالا در مهر ماه ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد. در حال حاضر دفترچه تکمیل ظرفیت سال ۱۴۰۱ ارائه نگردیده و به محض ارائه، می توانید دفترچه تکمیل ظرفیت ۱۴۰۱ را در همین مقاله دانلود نمایید.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که قبولی در تکمیل ظرفیت به معنای لغو قبولی قبلی شما می باشد. بنابراین در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دقت فرمایید.

اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه ها از طریق دفترچه تکیمل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱، می باشد ،و دانشگاه‌های سراسری (دولتی) روزانه، شبانه، پیام نور، و پردیس‌ های خودگردان و غیرانتفاعی‌ ها در تمامی رشته‌ های آزمون سراسری یعنی، رشته‌ های ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر، کد رشته محل‌ های تکمیل نشده خود را از این طریق اعلام می نمایند، تا سازمان سنجش مجددا فرصت انتخاب رشته در آن کد رشته محل‌ها را، در اختیار داوطلبان قرار دهد. بنابراین اطلاعات تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱ در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱ وجود دارد.

برای دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱ کلیک نمایید. داوطلبان گرامی می توانند در صورت وجود هر گونه ابهام یا سئوال و یا برای صرفه جویی در وقت، از مشاوره کارشناسان صدای مشاور بهره ببرند و تماس حاصل فرمایند.

برای کسب اطلاعات جدید و آگاهی از تغییرات، به کانال تلگرام صدای مشاور بپیوندید. لطفا روی تصویر پایین کلیک نمایید.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱

می توانید به دقت دفترچه تکمیل ظرفیت را مطالعه نموده و انتخاب رشته نمایید و یا از طریق مشورت با کارشناس مشاوره تحصیلی اقدام فرمایید. برای اینکار نیازی به مراجعه حضوری ندارید و تنها با در اختیار داشتن یک تلفن می توانید به پاسخ تمام سئوالات خود دست یافته و انتخاب رشته کنید، شما می توانید از شیوه های انتخاب رشته آنلاین رایگان استفاده نمایید.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱

مطابق شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت سال ۱۴۰۱، تکمیل ظرفیت کنکور به دو دسته تقسیم می شود:

1- تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱ بر اساس سوابق تحصیلی

2- تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱ بر اساس نتایج آزمون سراسری

رشته هایی که در تکمیل ظرفیت کنکور، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور ارائه میگردد، اکثرا مربوط به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی می باشد.

تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

مطابق سال های گذشته احتمالا، آزمون ورودی دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ نیز به صورت مجتمع با دانشگاه آزاد و سراسری در تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. و پس از اعلام نتایج اولیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه پیام­ نور می­ توانند برای انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور اقدام نمایند. دانشگاه پیام نور هر سال دو بار شرایط ثبت نام و انتخاب رشته را در اختیار داوطلبان بدون کنکور قرار می دهد.

1- مرحله انتخاب رشته از بین 150  رشته در مهر ماه ۱۴۰۱، که پذیرش آن نیز بر اساس سوابق تحصیلی می باشد، بر اساس اولویت خود انتخاب نموده و سازمان سنجش پس از بررسی سوابق تحصیلی داوطلب نتایج آن را اعلام می نماید و رشته و واحد دانشگاهی پیام نور داوطلب مشخص خواهد شد.

2- مرحله تکمیل ظرفیت در آبان ماه ۱۴۰۱، مدارک مورد نیاز برای تکمیل ظرفیت عبارت است از:

  • مدرک دیپلم یکی از رشته­ های نجربی، انسانی، ریاضی و یا مدرک دیپلم نظام قدیم
  • مدرک پیش ­دانشگاهی

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱

زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱ در حال حاضر مشخص نشده است، احتمالا طبق روال سال های قبل، زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱ در آبان ماه می باشد و با توجه به اولویت بندی انتخاب هایتان می توانید در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹7 شرکت نمایید و در صورت قبولی در انتخاب رشته، می توانید در نوبت بهمن ماه، وارد دانشگاه مورد نظرتان شوید و تحصیل نمایید.

داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع دقیق از زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۱، و هر گونه سئوال در زمینه کنکور و ثبت نام دانشگاه و… با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید