زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله قصد داریم زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 ، سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی را شرح دهیم. ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 ( نهم به دهم ) از روز شنبه 99/03/17 آغاز شده است؛ توصیه ما به داوطلبان آزمون نمونه دولتی این است که به هیچ عنوان ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند زیرا به دلیل مراجعه بسیار زیاد متقاضیان به سایت های ثبت نام آزمون نمونه دولتی و… این احتمال وجود دارد که موفق به انجام ثبت نام آزمون نمونه دولتی نشده و فرصت تحصیل در مدارس نمونه دولتی را از دست بدهند.

بنابراین در اولین فرصت ثبت نام آزمون نمونه دولتی را انجام داده و درصورت وجود هرگونه سوال و ابهام در مورد ثبت نام نمونه دولتی و یا انجام عملیات ثبت نام آزمون نمونه دولتی با تلفن 9099071613 تماس بگیرید تا راهنمای شما در انجام ثبت نام بوده و یا ثبت نام شما را انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی سال 99

همانطور که در بالا گفتیم زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی سال  99 در روز شنبه 99/03/17 آغاز شده است؛ مهلت ثبت نام تا 99/03/27 خواهد بود. داوطلبان ثبت نام آزمون نمونه دولتی می توانند از طریق تلفن های موجود در همین مقاله با کارشناسان ثبت نام تماس حاصل فرمایند تا ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را برایشان انجام دهند. برای اطلاع از زمان و ساعت دقیق برگزاری آزمون نمونه  دولتی 99 می توانید روی همین لینک کلیک نمایید.

برای اطلاع از تمدید مهلت ثبت نام نمونه دولتی کلیک کنید.

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 – 1400

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی Azmoon.medu.ir  می باشد. نحوه انجام ثبت نام در همین سایت آموزش داده شده است و درصورت وجود سوال و یا مشکل در انجام ثبت نام در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی می توانید با کارشناسان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تماس بگیرید. در سال 99 آزمون نهم به دهم برگزار می گردد ولی با توجه به ارائه طرح شهاب آزمون در پایه ششم به هفتم برگزار نخواهد شد.

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نهم به دهم نمونه دولتی 99

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 به این ترتیب می باشد که ثبت نام در اکثر استان ها صورت حضوری نخواهد بود همانطور که گفتیم ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم صرفا به صورت اینترنتی انجام می گردد. داوطلبان توجه داشته باشند که زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم معمولا دو هفته بعد از آزمون خواهند بود در حال حاضر زمان دقیق آن مشخص نشده ولی به محض اعلام در همین مقاله منتشر خواهد شد و می توانید نتایج را در سایت آموزش و پرورش هر استان که به صورت جداگانه می باشد ملاحظه نمایید راهنمای سایت اعلام نتایج آموزن نمونه دولتی در همین سایت موجود است.

 

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی”
  1. ytyhgjk2

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید