زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99 به اطلاع داوطلبان ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزرات بهداشت می رسد.

زمان ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت 98

زمان ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت و ارسال مدارک که به صورت اینترنتی انجام می شود به شرح ذیل است:

شروع ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت 98 نیمه دوم بهمن ماه سال 97
زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت 98 برای اطلاع از تغییر زمان برگزاری کلیک کنید

همچنین رشته های ایمنی شناسی پزشکی و علوم سلولی کاربردی در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال 1398 همانند سال گذشته به صورت تک رشته ای و جداگانه (نه مجموعه) به شرح دروس و ضرایب زیر برگزار می شود:
ایمنی شناسی پزشکی: بیولوژی سلولی مولکولی (25 سوال –ضریب2)، ایمنی شناسی پزشکی (75 سوال- ضریب5)، استعداد تحصیلی (30 سوال- ضریب1)
علوم سلولی و کاربردی: بیولوژی سلولی و مولکولی (50 سوال –ضریب5)، ایمنی شناسی پزشکی (50 سوال- ضریب2)- استعداد تحصیلی (30 سوال –ضریب1)

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 98

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به صورت اینترنتی انجام می شود و از طریق سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir و تمامی داوطلبان موظف اند در تاریخ ذکر شده اقدام به ثبت نام نمایند و برای تکمیل فرم ثبت نام نیاز به مدارک کامل ثبت نام خواهند داشت. پیش از ثبت نام حتما دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 را به دقت و با جزئیات مطالعه نمایید. توجه داشته باشید که تنها مجاز به ثبت نام در یک رشته می باشید. انتخاب دانشگاه یا رشته محل پس از اعلام نتایج آزمون اولیه دکتری تخصصی وزارت بهداشت اعلام می گردد.

داوطلبان گرامی آزمون دکتری وزارت بهداشت می توانند جهت رفع هرگونه سوال و ابهام در رابطه با دفترچه ثبت نام آزمون وزارت بهداشت، انجام ثبت نام دکتری وزرات بهداشت و اطلاع از نحوه مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت و سهمیه های آزمون دکتری وزارت بهداشت با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

شرایط ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت 98

شرایط ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت به شرح ذیل می باشد:

  • با توجه به برگزاری آزمون در دو روز، شرایطی فراهم گردیده است که داوطلبان با توجه به مدرک تحصیلی مقطع قبل، حداکثر در دو مجموعه رشته که در دو روز متفاوت برگزار می شود، ثبت نام نمایند.
  • رشته های امتحانی  هر دو روز ذکر شده، طی اطلاعیه هایی اعلام خواهد شد.
  • سازمان سنجش پزشکی آزمون هایی را در قالب جدول اعلام نموده است و هر داوطلب با کسب نمره ذکر شده مطابق جدول می تواند در این آزمون شرکت نماید.
  • متقاضیان دکتری پژوهشی PhD by Rtsearch توجه نمایند که داشتن نمره زبان معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت که حداقل دو مقاله تحقیق منتشر شده در مجلات علمی پژوهشی نمایه شده در نمایه های PubMed یا Web of Science به عنوان نویسنده اول یا مسئول الزامی است. این مدارک پس از اعلام نتایج اولیه (مرحله کتبی) بررسی خواهد شد و داوطلبان حائز شرایط دوره پژوهشی نمی توانند به مرحله مصاحبه راه یابند.
  • نمره مشروطی زبان برای متقاضیان دکتری پژوهشی مورد تایید نمی باشد.
  • اگر داوطلبان قبل از شروع یا اتمام طرح در آزمون شرکت نموده و پذیرفته شوند از طرح ترخیص خواهند شد.
  • داشتن مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای مرتبط
  • افرادی که دارای مدرک معادل کارشناسی ارشد یا در دوره روزانه آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت 98-98 پذیرفته شدند و ثبت نام ننموده اند و یا بعد از ثبت نام انصراف داده اند و دانشجویان شاغل به تحصیل در دکتری و دستیاری تخصصی مجاز به ثبت نام نمی باشند.
  • داوطلبان آزمون دکتری می توانند با توجه به شرایط خود، از سهیه های مربوط استفاده نمایند در همین مقاله به شرح آن خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که پس از اتمام مهلت ثبت نام، هیچ گونه تغییر در سهمیه صورت نمی پذیرد.

مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

در آزمون دکتری وزارت بهداشت تعداد دعوت شدگان به مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت98، دو برابر ظرفیت است یعنی از هر دو نفری که دعوت به مصاحبه شده اند یک نفر شانس این را دارد که قبول نهایی شود. بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی كشور، سنجش و پذیرش در مقاطع دكتری تخصصی و دكتری پژوهشی آزمون دکتری وزارت بهداشت به شرح ذیل انجام می گردد:

دکتری تخصصی وزارت بهداشت 50% آزمون کتبی، 20% سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و 30% مصاحبه علمی
دکتری پژوهشی وزارت بهداشت دانشگاه ها به منطقه آمایشی تقسیم می شوند که شامل یک یا چند دانشگاه است و در هر منطقه آمایشی برای هر رشته فقط یک مصاحبه انجام می شود. هر داوطلب هم با توجه به نمره کسب شده در آزمون دکتری وزارت بهداشت 98 حداکثر در سه منطقه در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 98 شرکت می نماید.

در آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت 98 که داوطلبان باید حد نصاب 50% میانگین كل نمرات شركت كنندگان در آزمون كتبی هر رشته و كسب حداقل 10% از نمره كل آزمون برای ورود به مرحله مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت ضروری است.

 

سهمیه های آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

سهمیه های آزمون دکتری وزارت بهداشت به ترتیب تاثیرگذاری در پذیرش، شامل موارد ذیل می باشد:

  • سهیمه آزاد در دکتری وزارت بهداشت: (75 درصد پذیرش دانشجو با سهیمه آزاد می باشد)
  • سهمیه ایثارگران در دکتری وزارت بهداشت: (شامل رزمندگان، ایثارگران، همسر و فرزند شهدا و آزادگان، جانبازان، همسر و فرزند جانبازان 25 درصد به بالا و فرزند و همسر مفقود الاثر ها می باشد.)
  • سهمیه مربی در دکتری وزارت بهداشت: (نهایتا شامل 25 درصد ظرفیت دانشگاه ها است . کسانی که از سهمیه ایثارگران استفاده می کنند حداقل باید 70 درصد تراز (نمره) قبولی آخرین نفر با سهمیه آزاد و رزمندگان باید 80 درصد تراز آخرین نفر قبولی را کسب کنند تا دعوت به مصاحبه شوند)

داوطلبان گرامی آزمون دکتری وزارت بهداشت می توانند جهت رفع هرگونه سوال و ابهام در رابطه با دفترچه ثبت نام آزمون وزارت بهداشت، انجام ثبت نام دکتری وزرات بهداشت و اطلاع از نحوه مصاحبه آزمون دکتری وزارت بهداشت و سهمیه های آزمون دکتری وزارت بهداشت با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید