زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری 98

زمان و شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری اعلام شد، سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری سال 97 را آذر ماه 97 اعلام نمود. در این اطلاعیه از مهلت ثبت نام آزمون دکتری ، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون دکتری ، زمان برگزاری آزمون دکتری و… مطلع خواهید شد. همانطور که می دانید آزمون دکتری سراسری و آزمون دکتری آزاد با هم ادغام شده است و زمان ثبت نام دکتری و زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری و آزاد یکسان می باشد.

داوطلبان گرامی پیش از انجام ثبت نام به دقت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری را مطالعه نموده و درصورت وجود هرگونه سوال و ابهام در دفترچه ، از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند. سازمان سنجش اعلام نمود ، دانشجویان با توجه به شیوه های آموزشی (آموزشی- پژوهشی) و (پژوهش محور) برای ثبت نام اقدام نمایند:

  • دکتری آموزشی ـ پژوهشی : سنجش و پذیرش بر اساس تاثیر 50درصدی آزمون متمرکز، و تاثیر 20درصدی سوابق آموزشی ، پژوهشی و فناوری و تاثیر 30درصدی مصاحبه علمی و سنجش عملی
  • دکتری پژوهش محور : سنجش و پذیرش بر اساس تاثیر 30درصدی آزمون متمرکز و تاثیر 20درصدی سوابق آموزشی ، پژوهشی و فناوری، تاثیر 30درصدی مصاحبه علمی و بخش عملی و تاثیر 20درصدی تهیه طرح واره

زمان ثبت نام آزمون دکتری و برگزاری آزمون دکتری 98

ثبت‌نام براي آزمون ورودي دكتري (نيمه متمركز Ph.D) سال 1398 از روز سه‌شنبه مورخ 97/09/06 آغاز و در مورخ 97/09/15 پايان مي‌پذيرد.

زمان ثبت نام آزمون دکتری 97 سه شنبه 97/09/06 تا یکشنبه 97/09/15
زمان برگزاری آزمون دکتری 97 جمعه 97/12/03

آزمون دکتری 98

واجدین شرایط ثبت نام آزمون دکتری مطابق با شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام آزمون دکتری ، می توانند نسبت به خرید کارت اعتباری و انجام ثبت نام اقدام نمایند. کنکور دکتری سراسری با کنکور دکتری دانشگاه آزاد ادغام شده است، بنابراین برای ثبت نام دکتری سراسری و آزاد یک دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری منتشر می گردد. برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون دکتری روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری تمام دوره های سال  98

 

یکی از شرایط ثبت نام دکتری داشتن مدرک کارشناسی ارشد است و فارغ التحصیلانی که مدرک مقطع کارشناسی ارشد را تا 98/06/31 دریافت نمایند و دارندگان مدرک دکتری حرفه ای ، مجاز به ثبت نام خواهند بود. توجه داشته باشید که متناسب بودن گروه آزمایشی در مقطع کارشناسی ارشد با گروه آزمایشی دکتری را در نظر بگیرید.

داوطلبان گرامی ملزم به انجام ثبت نام در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش می باشند، در صورت نیاز به کسب راهنمایی برای ثبت نام دکتری از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام آزمون دکتری از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد، برای ثبت نام نیاز به خرید کارت اعتباری خواهید داشت. بعد از انجام ثبت نام کدرهپیری ثبت نام دکتری را نزد خود نگهداری نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون دکتری 98

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون دکتری مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری سراسری و دکتری دانشگاه آزاد به شرح ذیل می باشد:

1-  فایل عکس اسکن شده:

  • اسکن عکس 4*3 یا4*6 که در سال جاری گرفته شده است.
  • فرمت عکس gpj باشد
  • سایز  عکس اسکن شده حداقل 300*200 و حداکثر 400*300
  • تصویر واضح بدون جای مهر و منگنه و…
  • حجم فایل کمتر از 70 کیلوبایت
  • عکس بدون حاشیه اضافه باشد
  • عکس رنگی با زمینه سفید و تمام رخ

2- ارائه اصل فرم تکمیل شده معدل

3- داوطلبان دارای معلولیت جسمانی فرم مخصوص به معلولیت را از سرپرست مرکز پذیرش و هماهنگی یا معاونت توانبخشی دریافت نمایند.

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید