زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه غیرانتفاعی

زمان برگزاری امتحانات دانشگاه غیرانتفاعی

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه غیرانتفاعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه غیرانتفاعی موضوع مقاله ای است که در آن به بررسی موضوع ذکر شده پرداخته شده و تغییراتی را که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس های حضوری در فرآیند برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه به وجور آمده است را بررسی می نماییم.

هرساله در دانشگاه های غیرانتفاعی آزمون های پایان ترم به صورت حضوری برگزار شده و دانشجویان مورد ارزیابی قرار می گیرند. زمان برگزاری امتحانات در پایان هر نیمسال تحصیلی از طریق گروه آموزشی مربوطه در هر دانشگاه تعیین شده و به اطلاع داوطلبین می رسد. در سال گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمامی کلاس های دانشگاه ها در سراسر کشور تعطیل شده و کلاس های درس دانشگاه غیرانتفاعی با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به شیوه غیرحضوری و مجازی برگزار شد.

در این میان دانشجویان به دلیل تعطیلی دانشگاه ها امکان برخورداری از امکانات آموزشی مانند کتابخانه، کارگاه و آزمایشگاه ها را نداشته و تنها دروس نظری در این دانشگاه به صورت مجازی و غیر حضوری از طریق شبکه اینترنت ارائه شد. به همین دلیل احتمال تغییر در نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه غیرانتفاعی دور از ذهن نیست.

این روزها مسئولان دانشگاه غیرانتفاعی بر برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه به صورت حضوری تاکید کرده اند و با اعلام اینکه ممکن است این امتحانات با تاخیر نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود، بر برگزاری حضوری این امتحانات اصرار داشتند.

شما می‌توانید هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات لازم در خصوص زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه غیر انتفاعی را از مشاورین سایت صدای مشاوران کسب نمایید.

زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه غیرانتفاعی

زمان برگزاری امتحانات دانشگاه غیرانتفاعی

اظهار نظرهای مختلف در خصوص زمان برگزاری امتحانات دانشگاه غیرانتفاعی ، منجر به تدوین و ابلاغ آیین نامه ای در این خصوص از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به تمامی دانشگاههای کشور شد.

در این آیین نامه تمامی نکات و مواردی که در دانشگاه ها می بایست برای برگزاری آزمون های پایان ترم رعایت کنند مشخص شده است. در ادامه به بخش هایی از این آیین نامه اشاره شده است.

در صورتی که با کاهش شیوع بیماری، ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم به بازگشایی موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ غیرانتفاعی داشته باشد، مسئولان و اعضای دانشگاه ها موظف هستند تا با رعایت اصول لازم امتحانات پایانی را به صورت حضوری و بر اساس تقویم آموزشی از پیش تعیین شده و یا با تأخیر برگزار کنند.

در صورتی که امکان بازگشایی دانشگاه ها برای برگزاری امتحانات وجود نداشته باشد، دانشگاه غیرانتفاعی می‌تواند برای ارزشیابی پایان ترم خود از روش‌های پیشنهادی زیر استفاده نمایید.

  • استفاده از فایل های صوتی و یا تصویری فعالیت های دانشجو
  • مشخص نمودن پروژه های مرتبط با درس مورد نظر با رعایت موارد بهداشتی و بدون نیاز به خروج از خانه
  • برگزاری آزمونهای مستمر در حین جلسات آموزش مجازی
  • مشخص نمودن تکالیف جهت ارزیابی پایان ترم دانشگاه غیرانتفاعی

**در دوره های ارشد و دکترا به دلیل آن که تعداد دانشجویان کمتر است، امکان برگزاری امتحانات به صورت حضوری و البته تستی فراهم خواهد بود.**

به عنوان جمع بندی دانشگاه غیر انتفاعی تاکنون برنامه‌ای برای لغو و یا تاخیر در برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان نداشته و این امتحانات در پایان تقویم آموزشی و به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

البته تمامی تصمیمات بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص برگزاری امتحانات دانشگاه غیرانتفاعی اتخاذ خواهد شد

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه غیرانتفاعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید