زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ماده 27 سال 98

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ماده 27 سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ماده 27 سال 98 مطلع می شوید. وزارت راه و شهرسازی اخبار مربوط به زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ماده 27 سال 98 را اعلام کرد. آزمون نظام مهندسی آبان در مقطع کارشناسی برگزار می شود. جزئیات خبر برگزاری آزمون کارشناسی ماده 27 نظام مهندسی آبان به شرح زیر است:

خبر زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ماده 27 سال 98 98

برگزاری آزمون نظام مهندسی ماده 27 سال 98 مربوط به آزمون کارشناسی ماده 27 می باشد. به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی و با توجخ به هماهنگی های انجام شده با وزارت راه و شهرسازی قرار بر این شد که آزمون با تعیین اعضای هیئت نظارت از وزارت راه و شهرسازی و ابلاغ احکام هیئت های آزمون که از طرف شورای مرکزی به وزارت راه و شهرسازی معرفی شده‌اند، برگزار شود.

 آزمون کارشناسی نظام مهندسی سال 98 سال جاری برگزار میشود. آزمون ماده 27 برای آخرین بار در سال 90 برگزار شده بود و پس از آن متوقف گردید.

ماده 27 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان چیست؟

ماده 27 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل وزارتخانه، مؤسسات دولتی، نهادها، نيروهای نظامی و انتظامی، شركتهای دولتی و شهرداری ها است که می توانند در ارجاع امور كارشناسی با رعايت آئین نامه خاصی كه به پيشنهاد مشترک وزارت مسكن و شهرسازی و وزارت دادگستری است. این ماده به تصويب هيأت وزيران می‌رسد به جای كارشناسان رسمی دادگستری از مهندسان دارای پروانه اشتغال كه بوسيله سازمان استان معرفی می‌شوند استفاده نمايند.

داوطلبان آزمون نظام مهندسی ماده 27 در سال 98 میتوانند برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه راهنمای داوطلبان برای رفع هرگونه پرسش و ابهام در زمینه آزمون نظام مهندسی آبان 98 می باشند. همچنین مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نظام مهندسی را برای متقاضیان عزیز انجام خواهند داد. جهت تماس با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ماده 27 سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید