زمان برگزاری آزمون ملی دندانپزشکی 98

زمان برگزاری آزمون ملی دندانپزشکی

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون ملی دندانپزشکی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاریخ و زمان برگزاری آزمون ملی دندانپزشکی ، مکان برگزاری آزمون ملی دندانپزشکی، منابع آزمون ملی دندانپزشکی ، تعداد شرکت کنندگان آزمون دندانپزشکی از طریق این مقاله اطلاع رسانی می شود. زمان برگزاری آزمون ملی دندانپزشکی در دو نوبت انجام می شود. داوطلبان شرکت در آزمون ملی دندانپزشکی می توانند جهت کسب اطلاعات کامل در رابطه با این موضوع روی لینک های زیر کلیک نمایند:

تاریخ و زمان برگزاری آزمون ملی دندانپزشکی 98

تاریخ و زمان برگزاری آزمون ملی دندانپزشکی در در دو نوبت تابستان و زمستان برگزار می شود. زمان دقیق برگزاری آزمون هنوز مشخص نشده است. به محض تعیین از طریق همین مقاله منتشر می گردد. داوطلبان می توانند برای اطلاع از جدیدترین اخبار آزمون ملی دندانپزشکی از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند. کارشناسان پاسخگوی داوطلبان عزیز در سراسر کشور خواهند بود.

محل برگزاری آزمون ملی دندانپزشکی 98

محل برگزاری آزمون تنها در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران برگزار می شود. سال گذشته آزمون ملی دندانپزشکی در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

تعداد شرکت کنندگان آزمون ملی دندانپزشکی 98

تعداد شرکت کنندگان آزمون دندانپزشکی ملی به دلیل حذف تدریجی آزمون جایابی دندانپزشکی و جایگزین شدن آزمون ملی ،در حال افزایش است. برپایه آخرین اطلاعات رسیده ، هفتمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی شامل 350نفر که 191 نفر آقا و 159 نفر از شکرت کنندگان خانم می باشند.

منابع آزمون ملی دندانپزشکی 98

برای دریافت منابع آزمون ملی دندانپزشکی در بخش اختصاصی آزمون ملی دندانپزشکی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 و بدون شماره گیری کد، تماس حاصل فرمایید. کارشناسان منابع آزمون ملی را برای متقاضیان به صورت رایگان ارسال خواهند کرد.

داوطلبان شرکت و ثبت نام در آزمون ملی دندانپزشکی می توانند برای انجام ثبت نام و رفع هرگونه سوال در این باره از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

 

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون ملی دندانپزشکی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید