زمان برگزاری آزمون عملي و طراحي رشته‌های تحصيلی دارای شرايط خاص 98 – 99

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون عملي و طراحي رشته‌های تحصيلی دارای شرايط خاص 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص 98 – 99 طبق اطلاعیه سازمان سنجش برای رشته های تحصیلی نقاشی ، ارتباط تصویری ، کاردانی هنرهای تجسمی ، طراحی پارچه ، طراحی لباس شروع آزمون عملی راس ساعت 8 صبح روز پنج شنبه مورخ 98/05/17

و برای رشته طراحی صنعتی ، شروع فرایند آزمون راس ساعت 14:30 بعدازظهر روز پنج شنبه مورخ 98/05/17 می باشد . کارت شرکت در آزمون داوطلبان ، از طریق سایت سازمان سنجش ، لینک سراسری از تاریخ 98/05/14 الی 98/05/17 قابل پرینت می باشد .

برای رشته تحصیلی کتابت و نگارگری تاریخ برگزاری آزمون ، عصر روز چهارشنبه 98/05/16  در شهر تهران برگزار می گردد . و کارت ورود به جلسه برای این رشته از تاریخ 98/05/14 الی 98/05/16 از طریق سایت سازمان سنجش می باشد .

برای رشته های ادبیات نمایشی ، بازیگری ، طراحی صحنه ، نمایش عروسکی ، آهنگسازی ، موسیقی جهانی ، موسیقی نظامی ، مجسمه سازی و عکاسی ، 48 ساعت قبل از برگزاری آزمون کارت شرکت در آزمون از طریق سایت سازمان سنجش قابل در یافت خواهد بود . 

شرایط شرکت در آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص 98 – 99 

داوطلبانی که در گروه آزمایشی هنر ثبت نام نمودند و در جلسه آزمون که در تاریخ 98/04/13 برگزار شد حاضر بودند . لازم است علاقه مندی خود را برای شرکت در آزمون عملی از تاریخ 98/04/09 الی 98/04/18 در سایت سازمان سنجش با پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی مربوطه اعلام نمایند . 

و بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، باتوجه به اینکه در کدام دوره ها برای انتخاب رشته مجاز شدند. بایستی در زمان تعیین شده یعنی دهه سوم مرداد ماه به انتخاب کد رشته های تحصیلی در فرم انتخاب رشته طبق اولویت مد نظر اقدام نمایند . 

داوطلبانی که در مهلت مقرر اقدام به اعلام علاقه مندی برای شرکت در آزمون عملی نمودند ، بایستی کارت آزمون عملی و یا طراحی خود را از طریق سایت سازمان سنجش پرینت نمایند . آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون درج شده است . که داوطلبان باید در زمان تعیین شده در جلسه آزمون حضور پیدا کنند . اگر داوطلبان در دو مجموعه از رشته های تحصیلی متقاضی شرکت در آزمون هستند ، لازم است کارت هریک از رشته های تحصیلی را جداگانه پرینت نمایند . 

داوطلبانی که متقاضی شرکت در آزمون عملی هستند و هزینه شرکت در آزمون را پرداخت کردند و به هر دلیل نتوانستند کارت ورود به جلسه را از طریق سایت سنجش دریافت نمایند، و یا در تاریخ 98/04/09 الی 98/04/18 موفق به اعلام علاقه مندی نشدند ، در صورتی که شرایط آزمون عملی را داشته باشند می توانند در روزهای دریافت کارت به نماینده های مستقر در باجه رفع نقص در شهرستان محل برگزاری آزمون بر اساس برنامه زمانی اعلام شده ، مراجعه نمایند .  

برای اطلاع از وسایل مورد نیاز برای شرکت در آزمون عملی و طراحی رشته های دارای شرایط خاص و همچنین آدرس باجه های رفع نقص کارت می توانید به اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه نمایید . 

 

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون عملي و طراحي رشته‌های تحصيلی دارای شرايط خاص 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید