زمان برگزاری آزمون اصلح فرهنگیان سال 98

تعداد پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال 1400

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون اصلح فرهنگیان سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری آزمون اصلح فرهنگیان سال 98 ، اعلام شد. آزمون اصلح معلمان ماده 28 در شهریور ماه برگزار می شود. دانشگاه فرهنگیان زمان دقیق آزمون اصلح معمان فرهنگیان را اعلام کرد. جزئیات کامل برگزاری آزمون و دفترچه آزمون اصلح فرهنگیان در این مقاله به اطلاع متقاضیان می رسد.

زمان برگزاری آزمون اصلح فرهنیگان ماده 28 سال 98

تاریخ و زمان برگزاری آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان در تاریخ 98/06/01 خواهد بود. داوطلبان آزمون اصلح می توانند برای دریافت منابع آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان, مشاوره در زمینه ورود به سایت اصلح دانشگاه فرهنگیان, دریافت نمونه سوالات آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان, اطلاع از بهترین منابع ازمون اصلح اموزش و پرورش,منابع آزمون اصلح ماده ۲۸ و اطلاع از جزئیات خبر این مقاله را به دقت مطالعه کرده و از طریق شماره تلفن های مندرج در این صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

به نقل از دانشگاه فرهنگیان، آزمون اصلح در روز جمعه یکم شهرویور 98 به صورت هماهنگ کشوری در 31 استان برگزار می شود. حدود 16هزار نفر از داوطلبان ماده 28 در آزمون اصلح معلمان فرهنگیان شرکت می کنند. 

هدف از برگزاری آزمون اصلح فرهنگیان برای معلمان، این است که دانش و مهارت اصیل شغل معلمی مورد نیاز معلمان تازه کار، از سرفصل برنامه دوره یک ساله نشات بگیرد. سنجش صلاحیت و شایستگی از نظر فنی با توجه به تعاریف علمی نظیر دانش، مهارت و … برمبنای علوم سنجش و مدیریت آموزشی می باشد. 

لازم به ذکر است که مراحل اجرای ارزشیابی صلاحیت های حرفه ای برای مهارت آموزان سال های پیشین (سال 95)، که به اختصار ورودیان 95 نامیده می شوند، در سال 98، همانند مهارت آموزان ورودی 96 است.

در رابطه با دوره یک ساله مهارت آموزی باید بگوییم، پیرو مصوب بیستمین جلسه شورای دانشگاه فرهنگیان، برگزاری آزمون اصلح فرهنگیان ، به صورت آزمون کتبی دانشی و عملکردی و با طراحی سوالات استاندارد برگزار خواهد شد. در ضمن ، علاوه بر ارزشیابی تکوینی و تراکمی ، ارزشیابی جامع در پایان دوره مهارت آموزی برگزار می شود.

دفترچه آزمون اصلح فرهنگیان معلمان در سال 98

درمورد دفترچه آزمون اصلح فرهنگیان باید بگوییم، دفترچه اختصاصی مهارت آموزان در مؤلفه کتبی اصلح پیش رو، هر گروه از رشته‌های 19 گانه مهارت آموزان ورودی سال های 1396 و 1395 همچنین هر گروه از رشته های 23 گانه مهارت‌آموزان ورودی سال 1397 دفترچه‌های اختصاصی خود را در آزمون‌های کتبی چندگزینه‌ای و کتبی عملکردی دریافت خواهند کرد.

زمان برگزاری آزمون اصلح فرهنگیان

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، مجموع امتیاز آزمون‌های کتبی عملکردی و کتبی چندگزینه‌ای را برابر با 450 امتیاز دانست و گفت: ضروری است مهارت‌آموزان حد نصاب 65 درصد مجموع آن دو، معادل 292.5 امتیاز را کسب کنند.

کچوئیان، با اشاره به تفاوت‌های برخی دروس و سرفصل برنامه درسی مهارت‌آموزان ورودی سال‌های 96 و 97 بخش‌هایی از فرآیند ارزشیابی کتبی این افراد را متفاوت خواند و اظهار داشت: در تحلیل نتایج ضمن اجرای فرایندهای فنی آزمون سازی، هر یک از این دو گروه با مهارت‌آموزان هم ورودی خود قیاس خواهند شد.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، تعداد مهارت‌آموزان شرکت کننده در آزمون اصلح سال جاری را 16 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این آزمون به طور همزمان روز جمعه اول شهریور ماه سال جاری در 31 استان کشور، برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام مراحل طراحی و تدوین سوالات، چاپ دفترچه‌ها و تصحیح پاسخ برگه‌های چندگزینه‌ای و عملکردی، به طور متمرکز در سازمان مرکزی با بهره‌گیری از ظرفیت اساتیدی از کل کشور انجام شده است.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، مرکز سنجش این معاونت را در قبال نشر هر گونه مطالب و منابع پیشنهادی برخی کانال‌ها و مراجع، خالی از مسئولیت خواند و با تاکید بر ملاک بودن اطلاعیه‌های منتشر شده این مرکز افزود:  اطلاعیه‌های منتشر شده مرکز سنجش دانشگاه، صرفا شایستگی‌های معلمی مندرج در برنامه درسی دوره یک ساله مهارت آموزی و کتب درسی، اسناد، آیین‌نامه‌ها، برنامه‌های درسی و راهنماهای تدریس مدرسه‌ای را ملاک طراحی و تصحیح آزمون‌ها قرار داده است.

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون اصلح فرهنگیان سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید