زمان اعلام نتایج دانشگاه امام حسین

ثبت نام دانشگاه امام حسین

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج دانشگاه امام حسین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از زمان و اخبار اعلام نتایج دانشگاه امام حسین 99 – 1400 مطلع می شوید. اعلام نتایج طی دو مرحله اولیه و نهایی خواهد بود. دانشگاه امام حسین تحت نظر سپاه فعالیت می کند و از جمله دانشگاه های با پذیرش خاص و با شرط گزینش و مصاحبه می باشد. مصاحبه دانشگاه امام حسین نیز در دو مرحله اولیه و اختصاصی انجام می شود.

زمان اعلام نتایج دانشگاه امام حسین در سال 99 – 1400

اعلام نتایج اولیه دانشگاه امام حسین بعد از اعلام نتایج کنکور و از طریق نشانی sanjesh.org انجام می شود. داوطلبانی که گزینه علاقمندی به تحصیل در این دانشگاه را انتخاب کرده اند، می توانند برای انتخاب کد رشته محل های این دانشگاه اقدام نمایند. پذیرفته شدگان در مرحله اولیه اعلام نتایج دانشگاه ، به مرحله مصاحبه اولیه دعوت می شوند. این گروه با در دست داشتن مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه امام حسین مراجعه می کنند.

پذیرش این دانشگاه از طریق ثبت نام در کنکور  و از طریق آزمون های داخلی دانشگاه امام حسین انجام میشود. پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه ، ملزم به طی نمودن مراحل معاینات سپاه برای پذیرش دانشگاه امام حسین می باشند. بعد از دریافت کارت تایید پزشکی و مرحله تست ورزشی ، تحقیقات محلی انجام می شود. بعد از قبولی در مراحل مذکور ، داوطلبان به مصاحبه و گزینش اختصاصی دانشگاه امام حسین دعوت می شوند.  برای اطلاع از حدود سوالات مصاحبه دانشگاه امام حسین کلیک نمایید.

داوطلبانی که در اعلام نتایج نهایی ایم مرکز نظامی آموزشی مورد پذیرش قرار بگیرند، میتوانند برای ثبت نام حضوری ، ارائه مدارک و تشکیل پرونده به دانشگاه مراجعه نمایند.

برای اطلاع از زمان اعلام دقیق اعلام نتایج دانشگاه امام حسین و مدارک مورد نیاز در زمان مصاحبه و ثبت نام حضوری در دانشگاه، می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

دانشجویان دانشگاه امام حسین از آغاز ورود به این دانشگاه از مزایای این دانشگاه تا بعد از فارغ التحصیلی برخوردار خواهند بود برای اطلاع از مزایای تحصیل روی لینک زیر کلیک نمایید:

مزایای تحصیل در دانشگاه امام حسین

برای مشاهده “لیست رشته های دانشگاه امام حسینکلیک نمایید.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج دانشگاه امام حسین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید