زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

رتبه و تراز لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله زمان و نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در نیمسال دوم 98 – 99 مطلع می شوید. سازمان سنجش به ورودیان نیمسال دوم، فرصت مجددی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان می دهد. واجدین شرایط ثبت نام کنکور سراسری و شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه فرهنگیان امکان انتخاب کد رشته محل های این دانشگاه را خواهند داشت. داوطلبان برای استفاده از این فرصت، با توجه به لیست رشته های دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اقدام می کنند. درصورت دارا بودن شرایط، سه برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می شوند. 

تاریخ و زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99

بعد از اعلام نتایج اولیه انتخاب رشته، زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اعلام می شود. اعلام نتایج بعدی این دانشگاه برای بهمن 98 است و احتمالا در دی ماه اعلام می شود. داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش خواهد بود. بنابراین وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و لینک مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کنید. 

برای مشاهده نتایج نیاز به شماره پرونده و یا شماره داوطلبی دارید، امکان دریافت نتایج از طریق تماس با شماره تلفن های موجود در همین صفحه فراهم شده است. نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور بخواهید.

معرفی دانشگاه فرهنگیان

دریافت تلفنی نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

همانطور که در بالا شرح دادیم، برای دریافت نتایج نیاز به شماره پرونده و یا شماره داوطلبی دارید.می توانید نتایج را از طریق تماس با شماره تلفن های موجود در همین صفحه دریافت کنید. نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را از طریق تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور دریافت کنید.

میزان ظرفیت دانشگاه فرهنگیان  98-99

میزان ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در سال 98 حدود بیش از 30 هزار دانشجو است. معاونت سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور گفت اعلام کرد. در سال جاری پذیرش 30هزار دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان برنامه ریزی شده است.به این ترتیب بخشی از کمبود نیرو های آموزش و پرورش جبران خواهد شد. دانش آموزان مناطق سه گانه کشور می توانند به خوبی از نیروهای متخصص و متعهد بهره مند گردند.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید