زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99 به اطلاع داوطلبان گرامی می رسد. نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ طی دو مرحله ابتدایی و نهایی اعلام می شود. با اعلام نتایج اولیه و کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می باشند، می توانند نسبت به الویت بندی انتخاب کدرشته محل های مورد نظر خود اقدام نمایند. 

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99

داوطلبان در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد سال 99 برای دریافت کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد به سایت اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99 مراجعه نمایند. سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان برگزار کننده آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان ، نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد را در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می کند. لینک نتایج اولیه در سایت سنجش به عنوان کارنامه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99 فعال می شود. 
زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد هنوز تعیین نشده است. احتمالا زمان اعلام نتایج یک ماه بعد از برگزاری آزمون خواهد بود. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج اولیه و انتشار کارنامه کنکور کارشناسی ارشد، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می باشند، با توجه به کارنامه اولیه کنکور می توانند رتبه ، تراز و درصد دروس امتحانی خود را مشاهده کرده و براساس رتبه و تراز لازم برای قبولی در هر رشته و دانشگاه، نسبت به اولویت بندی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند. 
 

مشاوره و دریافت کارنامه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد می توانند برای مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارنامه اولیه و نهایی کنکور کارشناسی ارشد، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. همچنین این امکان فراهم شده است که تنها از طریق یک تماس تلفنی کارنامه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99 را دریافت نمایید. کافیست از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99

پیشنهاد می دهیم برای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99، از خدمات مراکز مشاوره تحصیلی معتبر که سال ها در این زمینه فعالیت داشته  اند استفاده نمایید. مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور اولین سامانه مشاوره تحصیلی در ایران می باشد. داوطلبان تنها از طریق یک تماس تلفنی می توانند برای مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال 99 اقدام نمایند.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید