زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 99

زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور دکتری از روز سه شنبه 98/12/06 خواهد بود. مهلت توزیع کارت ورود به جلسه تا روز پنجشنبه 98/12/08 ادامه خواهد داشت.

داوطلبان گرامی کنکور دکتری می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 99 از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارت ورود به جلسه کنکور دکتری را به راحتی و تنها از طریق یک تماس تلفنی دریافت کنید.

زمان برگزاری آزمون دکتری 99

زمان برگزاری آزمون دکتری سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روز جمعه 98/12/09 در حوزه های امتحانی تعیین شده، برگزار خواهد شد.

نحوه گزينش نهايي و ضوابط مربوط:

1- بيست و پنج درصد (25 %) ظرفيت هر كدرشته محل به «همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر»، «آزادگان و همسر و فرزندان آنان»، «جانبازان 25 % و بالاتر و همسر و فرزندان آنان» و رزمندگان اختصاص دارد.

2- پنج درصد (5 %) ظرفيت هر كدرشته محل به «جانبازان زير 25 % و همسر و فرزندان آنان» و «همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه» اختصاص دارد.

3- ده درصد (10 %) مازاد بر ظرفيت با رعايت مصوبات مربوط، به مربيان آموزشي رسمي قطعي و يا رسمي آزمايشي موسسات آموزش عالي وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري اختصاص داده شده و گزينش براساس آن انجام گرفته است.

4- با توجه به ضوابط آزمون، پذيرش نهايي داوطلبان مطابق با قانون سنجش و پذيرش در دوره‌هاي تحصيلات تكميلي در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور و مطابق ضوابط مندرج در دفترچه‌هاي آزمون فوق‌الذكر صورت پذيرفته است.

5- برای مشاوره قبولی در گزینش نهایی کنکور دکتری از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.