زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 98 – 99

اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال 98 طبق اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دهه اول شهریور ماه اعلام گردیده است . آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ 23 و 24 خرداد ماه امسال برگزار شد . کارنامه اولیه شرکت کنندگان در آزمون به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته از 17 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت . داوطلبینی که مجاز به انتخاب رشته شدند می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش قسمت کارشناسی ارشد ابتدا دفترچه انتخاب رشته را دانلود نمایند و با مطالعه شرایط و ضوابط و ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در مجموعه امتحانی ، انتخاب رشته خود را انجام دهند و در فرم پیش نویس در انتهای دفترچه وارد نمایند . پس از اطمینان از صحت انتخاب های خود می توانید در مهلت تعیین شده برای انتخاب رشته یعنی از 19 تیر الی 23 تیر ماه کد رشته های انتخابی خود را طبق اولویت وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی نمایید . 

زمان اعتراضات اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 98

بعد از اعلام نتایج  انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال 98 که احتمالا در دهه اول شهریور برگزار می شود طبق سال های گذشته سازمان سنجش مهلتی را برای اعتراض به نتایج نهایی آزمون در نظر می گیرد .

نحوه ی اعتراض به نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش می باشد . به دلیل اشتباهاتی که داوطلبان در اولویت بندی انتخاب های خود انجام می دهند که می تواند دلیل بر عدم آگاهی درست از نحوه ی انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد و اهمیت اولویت بندی و نحوه چیدمان انتخاب های خود باشد داوطلبان می توانند برای ثبت اعتراضات خود وارد سایت سازمان سنجش شوند و از قسمت سمت چپ بر روی لینک ورود به سیستم پاسخگویی کلیک نمایند .

ابتدا عضو سیستم شوید و از قسمت درخواست ها گزینه مربوط به اعتراض به نتایج نهایی آزمون ارشد 98 را انتخاب نمایید و بررسی اشتباه در انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد را درج نمایید . درخواست شما مورد بررسی قرار می گیرد و توسط کارشناسان سازمان سنجش نتیجه درخواست شما اعلام می گردد .

برای پیگیری نتیجه درخواست خود از طریق سیستم پاسخگویی و با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور نتیجه درخواست خود را مشاهده نمایید . 

اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد همزمان با ثبت نام آزمون سراسری از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و ثبت نام جدا گانه ای ندارد . در کارنامه اولیه می توانید وضعیت مجاز بودن خود را در دوره های غیر روزانه و دانشگاه آزاد مشاهده نمایید .

اگر در دانشگاه آزاد مجاز باشید می توانید به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نمایید و با استفاده از دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، انتخاب های خود را اولویت بندی نمایید . با کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد که انتهای کارنامه اولیه درج شده است می توانید وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه آزاد شوید و کد رشته های انتخابی را طبق اولویت درج نمایید .

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد سال 98 – 99  همزمان با اعلام نتایج دانشگاه سراسری از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود . 

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید