زمان آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش

استخدام نیروی هوایی ارتش

جهت مشاوره در زمینه زمان آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان آزمون استخدامی نیرو هوایی ارتش در سال 99 در تاریخ 14 تیر ماه لغایت 14 مرداد ماه می باشد و متقاضیان شرکت در این آزمون می توانند در این تاریخ اقدام به ثبت نام کنند. این آزمون هر ساله توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی برای تکمیل کادر خود و استفاده از نیروی متعهد و مومن ( پسر ) که علاقه مند به حضور در ارتش و شعل نظامی می باشند، برگزار می شود.

آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش برای تکمیل کادر درجه داری خود از میان داوطلبانی که رشته ریاضی تجربی انسانی و فنی و کاردانش تحصیل کرده اند و دارای دیپلم این رشته می باشند انجام می گیرد.

زمان برگزاری آزمون استخدام نیروی هوایی ارتش و مکان برگزاری آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش در ادامه اطلاع رسانی می گردد.

مهلت ثبت نام آزمون استخدام نیروی هوایی ارتش

پايان مهلت ثبت نام آزمون استخدام نیروی هوایی ارتش، برای تهران و شهرستان ها 14 مرداد است. در صورت تکمیل ظرفیت قبل از تاریخ مزبور، ثبت نام متوقف خواهد شد لذا توصیه می شود داوطلبان در روزهای آغازین نام نویسی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

این آزمون شرایط ویژه ای از جمله سهمیه و … دارد که در این مقاله به آن ها اشاره خوهد شد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش 99

زمان برگزاری آزمون استخدامی نیرو هوایی ارتش در سال گذشته در صبح روز چهارشنبه  98/4/26 بوده، در سال 99 به دلیل وجود شرایط کرونا در کشور این تاریخ دچار تغییراتی شده و در زمان مقرر از سایت آجا و نهاجا به نشانی www.aja.ir  و دفاتر استخدامی اطلاع رسانی خواهد شد.

قبل از اعلام زمان برگزاری آزمون از سوی سایت نیروی هوایی ارتش مکان آزمون و نحوه برگزاری آن اعلام خواهد شد و متقاضیان شرکت در این آزمون می توانند آن را از طریق سایت این ارگان مشاهده نمایند.

شرایط آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش

آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش نیز مانند تمام ازمون های استخدامی دارای شرایط ویژه ای برای شرکت کنندگان می باشد که به صورت قانون از سوی نیرو هوایی ارتش اعلام شده است.

متقاضیان با دارا بودن شرایط اعلامی در سایت WWW.aja.ir که در زیر به آن ها اشاره می شود، می توانند در آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش شرکت کرده و شانس خود را برای قبولی در این آزمون و استخدام در این ارگان امتحان نمایند.

شرایط عمومی شرکت در آزمون 

1. اعتقاد داشتن به دین اسلام.

2. تابعیت جمهوری اسلامی ایران (عدم 2 تابعیتی بودن).

3. ایمان به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان ها و اهداف آن .

4. کسانی که به عنوان عضو به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  می پیوندند باید برای رزمنده شدن آماده شوند و جهت پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آمادگی خدمت در هر یک از یگان های تابعه نهاجا، متناسب با نیاز سازمانی را داشته باشند.

5. سپردن تعهد کافی مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه ‌های دوره آموزشی در صورت استعفاء یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران.

6. صرفاً از متولدین پسر اول خرداد 1378 ( 01/03/78) الی آخر اسفند 1381 ( 81/12/29) ثبت نام بعمل می آید. در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌شود. فرزندان شهداء ، آزادگان و جانبازان از کار افتاده از شرط سن و معدل معاف می باشند.

( ارائه مدرک معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مورد الزامی می باشد ).

7. دارا بودن سلامت جسم و روان برابر معاینات پزشکی از سوی سازمان مورد تایید.

8. با توجه به شبانه روزی بودن آموزش و خدمت، فقط افراد مجرد می توانند در این آزمون شرکت کنند.

9. نداشتن محکومیت موثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

10. عدم عضویت یا وابستگی و هواداری از احزاب، گروه ها و سازمانهای سیاسی.

شرایط شرکت در آزمون استخدامی نیرو هوایی

  1. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی نیروی هوایی با مدرک تحصيلی ديپلم متوسطه در رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و علوم معارف اسلامی و دارا بودن حداقل معدل کل 14 و حداقل معدل کتبی10 می توانند در این آزمون شرکت کنند.
    با توجه به اینکه دانش آموزان نظام جدید در تیر ماه مدرک دیپلم خود را دریافت می کنند، لذا ملاک ثبت نام آنان، کارنامه پایه یازدهم (حداقل معدل 14) می باشد.
    بنابراین این دسته از داوطلبان در صورتی بعنوان پذیرفته نهایی معرفی می شوند، که بتوانند مدرک دیپلم (قبولی پایه دوازدهم) خود را با حداقل معدل کل 14 و حداقل معدل کتبی 10، حداکثر تا مورخه 99/5/11 ارائه نمایند.
    در غیر این صورت داوطلب در هر مرحله ای که باشد، پذیرش نشده و مسولیت این امر بر عهده خود داوطلب می باشد.
  2. استخدام مشمولين وظيفه عمومي مستلزم ارائه مستندات لازم دال بر رسيدگي به وضع مشموليت آنان از اداره وظيفه عمومي ناجا مي باشد (ممنوعیت استخدام مشمولین غایب و دارنگان معافیت پزشکی.)
  3. داشتن تعهد و متعهد بودن به شرایط خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران.
  4. موفق شدن در مراحل استخدامی از جمله معاینات پزشکی ، آمادگی جسمانی، صلاحیت های گزینشی و…
  5. داوطلب نباید در هیچ یک از  ارگان های دولتی و بخش خصوصی تعهد کاری داشته باشد.

نکات استخدام نیروهوایی ارتش

  •  كليه پذیرفته شدگان مراحل گزينش، بر اساس اولويت هاي كميته نهايي گزينش انتخاب خواهند شد.
  •  سازمان نهاجا بر اساس نیاز، نوع استخدامی (رسمی ، پیمانی)  را تعیین می کند.
  •  هر گاه ثابت شود داوطلب فاقد شرایط گزینش می باشد، از ادامه مراحل  گزینش جلوگیری می شود.
  •  مدت قرارداد نظامیان پيماني 5 سال است لیکن كاركنان مربوطه پس از اتمام دوره پیمانی در صورت نیاز نهاجا، تمایل فردی و احراز شرایط لازم، وفق مقررات جاری از پیمانی به رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.
  •  خدمت کارکنان پيماني به منزله انجام خدمت دوره ضرورت تلقي شده و در صورتي كه قبل از پایان تعهد به هر علت از خدمت رها شوند برابر قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی نیرو هوای ارتش 99

زمان ثبت نام آزمون استخدامی نیرو هوایی ارتش از تاریخ 99/4/14 تا تاریخ 99/5/14 می باشد. و داوطلبان می توانند در این تاریخ با در دست داشتن مدارک اعلامی و مورد نیاز از سوی ارتش جمهوری اسلامی به یکی از حوزه های ثبت نامی که در ادامه مقاله به آن ها اشاره می شود، مراجعه کرده و ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است ثبت نام آزمون استخدامی ارتش فقط به صورت حضوریانجام  و آن دسته از افرادی که مدارک خود را پست کرده اند، اقدامی برای ثبت نام آنان انجام نخواهد شد.

در صورت تکمیل ظرفیت قبل از تاریخ اعلامی، ثبت نام متوقف خواهد شد.لذا برای موفقیت در ثبت نام به داوطلبان توصیه می شود ثبت نام خود را در اوایل تاریخ اعلامی انجام دهند.

چه کسانی می توانند در آزمون نیرو هوایی شرکت کنند

همه ی افرادی که دارای دیپلم (تجربی، ریاضی، انسانی و فنی ) هستند می توانند در این ازمون شرکت کنند افراد با داشتن شرایط عمومی و اختصاصی که در مقاله بالا به آن ها اشاره شد می توانند در این آزمون شرکت کنند.

خانمها هم میتوانند وارد نیروی هوایی ارتش بشوند؟

“برای برخی سمتهای شغلی مانند کارمند علمی در رشته های پزشکی، بینایی سنجی، پرستاری استخدام خانم نیز مورد پذیرش بوده است”

یکی از شروط آزمون استخدامی نیرو هوایی ارتش مذکر بودن می باشد. حال آنکه برای برخی از عنوان های شغلی در این ارگان کارمند خانوم هم پذیرش می شود و بانوان می توانند در انجام امور پزشکی و شغل های مرتبط با آن، در این ارگان خدمت کنند.

با مدرک دیپلم میشه وارد نیروی هوایی ارتش شد؟

“بله برای مقطع دیپلم در سمت های شغلی کارمند تجربی می توانید وارد نیروی هوایی ارتش شوید.”

مدرک مجاز برای ثبت نام نیروی هوایی ارتش چیست ؟

“مدرک دیپلم می باشد که البته شما می توانید با مطالعه مقاله ، از کلیه شرایط اختصاصی دیگر برای ثبت نام مطلع شوید .”

ثبت نام نیروی هوایی ارتش چه زمانی آغاز می شود ؟

“ثبت نام این ارگان احتمالا اواسط تیر آغاز و تا اواسط مرداد ماه  ادامه دارد که به محض آغاز در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .”

آدرس محل های ثبت نام آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش

  • تهران: میدان امام حسین – خیابان دماوند – خیابان شهید غفاری نسب(حجت)- فرماندهی آموزشهای هوایی شهید خضرائی- دایره گزینش و استخدام – تلفن: 35743413 021 و 35743284 021 و 35743275 021 .
  • مشهد: انتهاي خيابان فداییان اسلام (نخريسي)– روبروی دفتر مرکزی مترو -دفتر استخدام منطقه پدافند هوايي شمال شرق – جنب بانك سپه – تلفن : 05133442828
  • اصفهان : خانه اصفهان – خيابان گلخانه – چهار راه نيروي هوايي- منازل سازماني– دفتر استخدام نیروی هوایی– تلفن :03134439967
  • تبريز : ميدان آذربايجان – خ فرودگاه – پايگاه هوایی شهید فکوری – دفتر استخدام– تلفن :04132642400-04131422128-04131422673
  • همدان :شهرستان كبودر آهنگ – پايگاه هوایی شهيد نوژه – ساختمان هتل H – جنب دفتر سازمان خدمات درماني نيروهاي مسلح – دفتر استخدام – تلفن:08135552724
  • بیرجند – کیلومتر 2 جاده بیرجند مشهد – روبه روی شرکت نفت – دفتر استخدام پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند- تلفن 05632322799
  • کرمان – انتهای بلوار جمهوری- پایگاه مقدم خلبان شهید کاربر – دفتر استخدام – تلفن :03432822373
  • بندر عباس : بلوار علي ابن ابيطالب – روبروي شهرك توحيد – دفتر استخدام– تلفن :07613701515
  • محمودآباد: كيلومتر6 جـاده محمودآبـاد به فريدونكنـار – روبروي روسـتاي درياسر – مجتمع آموزشي نجـات خدمه – دفتر استخدام نيروي هوايي – تلفن: 02135744441
  • شيراز : بلوار مدرس – درب دوم پايگاه هوايي شهید دوران – دفتر استخدام– تلفن :07137209357
  • بوشهر: پايگاه هوایی شهید یاسینی – ميدان شهدای پایگاه – درب جنوبي پايگاه – دفتر استخدام– تلفن 31543300 077
  • كرمانشاه: بلوار شهید کشوری – بعد از ترمینال کاویانی – نرسیده به میدان امام خمینی- دفتر استخدام- تلفن: 08314234838
  • یزد-بلوار آزادگان-فرودگاه بین المللی شهید صدوقی – سایت تسهیلات پروازی نیروی هوایی – دفتر استخدام نهاجا – تلفن 03537212889
  • امیدیه: جاده امیدیه رامشیر – قبل از شهرستان رامشیر – پایگاه مقدم شهید اردستانی- منازل سازمانی- هتل ستاره- دفتر استخدام- تلفن: 06922629129
  • دزفول : پايگاه شكاري وحدتی – بين دزفول و انديمشك – دفتر استخدام– تلفن : 06142420329-06142428741
  • چابهار: شهرستان کنارک – روبروی دادگستری- درب ورودی پایگاه شهید برادران دل حامد- دفتر استخدام – تلفن:05431264734

جهت مشاوره در زمینه زمان آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید