رفع خواب آلودگی و حداقل خواب برای کنکوری ها

نفرات برتر کنکور که بعد از عید شروع کردند

جهت مشاوره در زمینه رفع خواب آلودگی و حداقل خواب برای کنکوری ها

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رفع خواب آلودگی و داشتن حداقل خواب برای کنکوری ها بسیار مهم است. امان از خواب آلودگی که مانعی دست و پا گیر برای کنکور است. داوطلبان کنکور سوالات زیادی برای رفع مشکل دارند مانند اینکه برای از بین بردن خواب الودگی هنگام درس خواندن چه باید کرد ؟٬ چگونه 4 ساعت بخوابیم ، چگونه شب کنکور راحت بخوابیم ، چگونه کم خواب شویم ،  حداقل خواب برای کنکوری ها چقدر است؟ خواب آلودگی کنکوری ها راه حلی دارد؟٬ خواب کنکوری تک رقمیا چقدر است٬ خوابیده درس خواندن خوب است ؟٬راز کاهش خواب کنکوری ها چیست ٬رفع خواب آلودگی هنگام درس خواندن چطور است٬ ساعت خواب نفرات برتر کنکور چقدر بوده است؟ و…

قصد داریم راه حل هایی برای این مشکل مشترک اغلب کنکوری ها ارائه دهیم. برای مشاوره و شناسایی عوامل خواب آلودگی و رفع خواب آلودگی می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

برنامه ریزی به روش رتبه های برتر کنکور

درس خواندن در عید برای کنکور و اهمیت نوروز در کنکور

 

خواب آلودگی و حداقل خواب برای رتبه های برتر کنکور

برای رفع خواب آلودگی لازم است دلایل ایجاد این حالت را بشناسید. گاهی خواب آلودگی به دلیل نیاز شدید بدن به استراحت است. گاهی دلیل آن کمبود برخی ویتامین ها و مصرف پایین مایعات است. برخی اوقات هم خواب آلودگی فقط ریشه در فکر داوطلبان کنکور دارد و به محض اینکه کتاب های درسی خود را می بینند میخوابند. این گروه از داوطلبان کنکور اگر تصمیم بگیرند ساعتی دیگر را برای مطالعه اختصاص دهند، بلافاصله خواب از سرشان می پرد!

برای این سه گروه داوطلبان کنکوری خواب آلود ، پیشنهاداتی داریم که باعث رفع خواب آلودگی می شود. برای اینکه بدانید حداقل خواب برای رتبه های برتر کنکور چقدر است این صفحه را مطالعه کنید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره ، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

برای برنامه ریزی رایگان روزانه و هفتگی کنکور در فروردین 98کلیک کنید.

 

رفع خواب آلودگی و حداقل خواب برای کنکوری ها

1- رفع خواب آلودگی با حداقل خواب برای کنکور

ساعت خواب بسیار مهم است. سموم بدن در ساعت 22 شب الی 3 صبح از بدن دفع می شود. اگر در این بازه زمانی به خواب عمیق فرو نرفته باشید، سموم کبد و سایر اندام های داخلی شما در بدن تجمع پیدا می کند و باعث کسالت در طول روزی که پیش رو دارید می شود. علاوه بر این مغز برای به خاطر سپاری اطلاعات و دروسی که آموخته اید نیاز به خواب دارد. اگر ساعت خواب شما کافی و به موقع نباشد، مغز در به خاطر سپردن و یادآوری آموخته های کنکوری ، به خوبی عمل نمی کند.

علاوه بر این حداقل نیم ساعت خواب بین روز برای افزایش توانایی یادگیری لازم است. برخی داوطلبان تصور می کنند هر چقدر کمتر بخواند فرصت بیشتری برای مطالعه کنکور دارند. در صورتی که با کم خوابی ، هوشیاری خود را از دست می دهند. پس حداقل 6 ساعت خواب شبانه و نیم ساعت خواب بین روز داشته باشید.

2- تاثیر تغذیه در رفع خواب آلودگی و داشتن حداقل خواب برای کنکور

برای دریافت برنامه غذایی مناسب برای رفع خواب آلودگی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید و برای اطلاع از لیست مواد غذایی که باعث افزایش قدرت تمرکز در کنکور می شود روی لینک زیر کلیک نمایید:

چگونه تمرکز خود را در درس خواندن افزایش دهیم برای تمرکز حواس چه بخوریم کنکور قبول شویم

 

رفع خواب آلودگی و حداقل خواب برای کنکوری ها

3- رفع بی حوصلگی و خواب آلودگی با حداقل خواب برای کنکور 

اگر با دیدن کتاب های درسی احساس خواب آلودگی پیدا میکنید. بدانید که هنوز تکلیفتان را با خودتان روشن نکرده اید. پس همین الان یک کاغذ و قلم بردارید و هدف خود را شرکت در کنکور بنویسید. بعد از بنویسید که رسیدن به هدف چه حسن هایی برای شما دارد و نرسیدن به هدف چه عواقبی به دنبال دارد. بعد روی کاغذ به خودتان تعهد دهید که تمام تلاشتان را برای رسیدن به هدف خواهید کرد و تاریخ بزنید.

یادتان باشد که در نهایت کسی نمی تواند شما را مجبور به درس خواندن کند، انتخاب با شماست!

برای خوابیدن تا ابد وقت هست ولی برای قبولی در کنکور تا ابد وقت نداریم!

 

داوطلبان گرامی کنکور می توانند برای مشاوره در زمینه رفع خواب آلودگی و حداقل خواب برای کنکوری ها با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه رفع خواب آلودگی و حداقل خواب برای کنکوری ها

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید