رتبه های برتر کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان

رتبه های برتر دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه رتبه های برتر کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برگزاری نشست کشوری در زمینه رتبه های برتر کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان و دوره آموزشی رتبه های برتر کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور می باشد. در این اطلاعیه توضیحات بیشتر در رابطه با رتبه های برتر کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان ، به اطلاع داوطلبان می رسد. برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 97  ، شرایط آزمون اعزام به خارج فرهنگیان ، راهنمای ثبت نام و برگزاری آزمون اعزام به خارج فرهنگیان روی لینک های آبی کلیک نمایید.

متقاضیان برای کسب آخرین اطلاعات در رابطه با تصمیمات جدید در مورد رتبه های برتر کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان در سال 97 می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

رتبه های برتر کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان

در رابطه با رتبه های برتر کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان باید بگوییم ، که به همت مدیریت دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه و معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه، نشست کشوری و دوره آموزشی، فرهنگی دانشجومعلمان دارای رتبه های برتر زیر 1000 کنکور سراسری پردیس های استانی سراسر کشور دانشگاه فرهنگیان مطابق با پیش بینی های قبلی و توافق بین دفتر نهاد و دانشگاه بنا بود در اسفند ماه 96 برگزار شود، در سال 97 به صورت متمرکز با حضور برخی از استادان صاحبنظر و برخی از شخصیت ها و اعضاء هیات رئیسه دانشگاه و مسئولین کشوری د رتهران برگزار شد.
مهمترین اهداف این برنامه با توجه به اهمیت تولید فکر و پرورش انسان های متخصص و متعهد برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و نیز اهمیت تعلیم و تربیت اسلامی و تربیت معلمان مومن و انقلابی و کارآمد و ضرورت تقویت استعدادهای برتر دارای زمینه نخبگی و همچنین تلاش برای حمایت از ارتقاء و پیشرفت این عزیزان و ثمردهی و نخبه پروری، می باشد و لازم است دانشگاه فرهنگیان توجه ویژه ای نسبت به این موضوع داشته باشد.
تقویت انگیزه استعدادهای برتر و تشویق این افراد، موجبات ایجاد زمینه تشکیل شبکه نخبگان و درون زا شدن این شبکه یعنی نخبه سازی و نخبه پروری، تقویت اندیشه های دینی و فرهنگی و انقلابی و اندیشه ورزی، تلاش برای تحقق رهنمود های رهبرمعظم انقلاب اسلامی در عرصه تعلیم و تربیت، را فراهم نموده است. ظرفیت هم اندیشی و تصمیم سازی برای مدیران دانشگاه از جمله مهمترین اهداف این برنامه است. به اطلاع می رساند که بخشنامه شماره 499/103 به تاریخ 23 فروردین97 در همین راستا از سوی مدیریت دانشگاه صادر شده است.

جهت مشاوره در زمینه رتبه های برتر کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید