رتبه لازم برای دبیری تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان

رتبه و تراز لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای دبیری تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای قبولی در انتخاب رشته دبیری تربیت بدنی ، نیاز به رتبه لازم برای دبیری تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان دارید، از طریق این صفحه از رتبه قبولی دبیری تربیت بدنی فرهنگیان مطلع خواهید شد.

برای ورود به دانشگاه فرهنگیان و تحصیل در رشته دبیری تربیت بدنی ، لازم است از طریق ثبت نام در کنکور سراسری اقدام کنید، ثبت نام کنکور سراسری در بهمن ماه است برای مشاهده راهنمای ثبت نام در کنکور 1400 روی لینک زیر کلیک کنید:

راهنمای ثبت نام در کنکور سراسری

مرحله بعدی قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری است. برای مشاوره قبولی در انتخاب رشته کنکور 1400 می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. توجه داشته باشید که قبولی در انتخاب رشته کنکور به معنی پذیرش قطعی شما در رشته دبیری تربیت بدنی نیست و داطلبانی که در انتخاب رشته دبیری فرهنگیان قبول شده اند، توسط دانشگاه فرهنگیان به مصاحبه و گزینش دعوت می شوند. برای اطلاع از سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان روی لینک سبز زیر کلیک نمایید:

سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400

پذیرفته شدگان نهایی دبیری تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان ، افرادی می باشند که در مرحله مصاحبه و آزمون عملی فرهنگیان قبول شوند و از ابتدای ورود به این دانشگاه علاوه بر تحصیل رایگان ، به طور مستمر مبلغی به عنوان حقوق دانشجو معلم دریافت می کنند که برای کمک هزینه تحصیل می باشد. ورودیان به دانشگاه فرهنگیان، استخدام رسمی این دانشگاه می شوند و از مزایای تحصیل و بعد از فارغ التحصیلی برخوردار می شوند به همین دلیل لازم است تعهدخدمت دهند، یعنی در مقابل مزایا و تحصیل رایگان دبیری تربیت بدنی از سوی وزرات آموزش و پرورش به مراکزی جهت دبیری اعزام خواهند شد. البته دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش تعهدی به دانشجویان برای اشتغال نمی دهد. توجه داشته باشید که افرادی که تمایل به ارائه خدمت بعد از فارغ التحصیلی نمی باشند می توانند ، تحت شرایطی تعهد ندهند برای اطلاع از شرایط و اطلاع از مزایای دانشگاه فرهنگیان و شرایط استخدام آموزش و پرورش و این دانشگاه با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

رتبه قبولی دبیری تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان کنکور 1400

بهترین و مطمئین ترین روش برای اطلاع از رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور است. نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری  ،حاوی کارنامه های داوطلبان کنکور دوره های قبلی است ، برای استفاده از نرم افزار تخمین رتبه و اطلاع از رتبه قبولی دبیری تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان روی لینک زیر کلیک کنید:

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری

بازار کار رشته تربیت بدنی

سوالی که برای اغلب علاقمندان به ورزش وجود دارد این است که بازار کار رشته تربیت بدنی به چه صورت است؟ تربیت بدنی یکی از رشته های پرطرفدار کنونی می باشد . داوطلبان تربیت بدنی به دنبال پاسخی برای پرسش های خود نظیر اینکه ، حقوق رشته تربیت بدنی چقدر است؟ بهترین گرایش رشته تربیت بدنی برای کسب درآمد چیست ؟ بازار کار رشته فیزیولوژی ورزشی خوب است؟ فرق علوم ورزشی با تربیت بدنی چیست؟؟ رشته تربیت بدنی در دبیرستان ارائه می شود؟ و اینکه آیا رشته تربیت بدنی سخت است برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید:

بازار کار رشته تربیت بدنی

توجه داشته باشید که رتبه و تراز لازم برای قبولی رشته دبیری تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان با توجه به تعداد شرکت کنندگان کنکور، تراز داوطلبان و ظرفیت دانشگاه فرهگیان و … متفاوت است بنابراین پیشنهاد می دهیم برای مشاوره درمورد رتبه لازم برای دبیری تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1400 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای دبیری تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “رتبه لازم برای دبیری تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان”
  1. رتبه وتراز لازم برای قبولی در رشته ی دبیری تربیت بدنی در سهمیه ی ایثارگران 25 درصد

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید