رتبه لازم برای قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران 98

رتبه لازم برای قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران 97

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهندسی کامپیوتر یکی از رشته های دانشگاه تهران می باشد که برای قبولی در آن لازم است رتبه ای خوب کسب نموده باشید، دانشکده‌های این دانشگاه عبارت اند از پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی از دانشگاه تهران جدا شدند و دانشگاه علوم پزشکی تهران را تشکیل دادند. پردیس دانشگاه تهران که از جنوب به خیابان انقلاب، از شمال به خیابان پورسینا و از شرق و غرب به ترتیب به خیابان‌ های قدس و 16 آذر محدود می باشد، در سال 1313 در مساحتی به وسعت 21 هکتار تاسیس شد.

این دانشگاه در میان موسسات و سازمان‌ های وابسته به آموزش عالی از جایگاهی رفیع بهره مند می باشد. دانشگاه تهران از معتبرترین و مهم‌ ترین دانشگاه‌ های ایران است و دارای سابقه فعالیت طولانی، استادان شایسته، تحصیل دانشجویان ممتاز، کثرت دانشجویان، استادان و کارکنان، ارزش مدارک تحصیلی در کشور و خارج از آن، پیوند و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و موسسات و شرکت‌های صنعتی، اداری، اجرایی، کتابخانه‌ ها و آزمایشگاه‌ های غنی و مجهز، تعدد رشته‌ ها و دانشکده‌ ها و موسسات پیوسته و وابسته، می باشد که در پایتخت و در مرکز شهر واقع شده است، به این دانشگاه اصطلاحا، دانشگاه مادر و نماد آموزش عالی گویند.

ساختمان ها و دانشکده‌ های دانشگاه تهران عبارت اند از: هنرهای زیبا، ادبیات و علوم انسانی، علوم، فنی، حقوق و علوم سیاسی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و ساختمان کتابخانه مرکزی که از مهم‌ترین کتابخانه‌های کشور به شمار می‌آید، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره امور دانشجویی، مرکز بهداشت و درمان دانشجویان، دانشکده محیط زیست، جغرافیا، و… نیز در خیابان‌های اطراف دانشگاه قرار دارند. دانشکده‌ های علوم اجتماعی، علوم تربیتی، کوی دانشگاه، اقتصاد، الهیات و معارف اسلامی به ترتیب در امیرآباد شمالی و خیابان مطهری واقع شده‌اند. همچنان که شماری دیگر از دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه تهران در بیرون از تهران در شهرهای قم، کرج، پاکدشت، ساری، چوکا و نشتارود واقع شده‌اند.

 رتبه لازم برای قبولی در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف 97

کانال تلگرام انتخاب رشته دانشگاه صدای مشاوران

رتبه لازم جهت قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران 97

رتبه لازم جهت پذیرش در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران، رتبه های پایین است، که نمونه هایی از آن را ملاحظه می نمایید.، شما می توانید جهت مشاوره تحصیلی با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی کارشناسان حرفه ای برای برنامه ریزی مطالعه کنکوری و انتخاب رشته کنکور (با توجه به رتبه ای که در کنکور کسب نموده اید و تغییرات جدید مربوط به قوانین کنکور و دانشگاه تهران، در سال 97) بهره مند شوید.

رشته مهندسی کامپیوتر شامل مباحث نرم افزار و کامپیوتر، برق، مهندسی الکترونیک و طراحی نرم افزار است و به دو شاخه سخت افزار و نرم افزار تقسیم گردیده است. این رشته در ابتدا تحت پوشش رشته‌ انفورماتیک و تحت نظر دانشکده‌ های ریاضی تدریس می‌ شد اما اکنون این رشته در اکثر دانشگاه‌ ها به عنوان مهندسی کامپیوتر و تحت نظر دانشکده فنی (یا مهندسی) ارائه می‌گردد.

گرایش های رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی در دانشگاه تهران

  • سخت افزار
  • گرایش فناوری اطلاعات
  • علوم کامپیوتر و مهندسی نرم افزار

ضرایب و عنوان دروس اختصاصی رشته ی مهندسی کامپیوتر در گرایش سخت افزار و نرم افزار در کنکور 

  • ریاضیات:4
  • فیزیک:3
  • دروس فنی:3
  • شیمی:2

همانطور که ملاحظه فرمودید اهمیت دروس ریاضی و فیزیک بسیار بالا می باشد بنابراین، لازم است زمان بیشتری صرف مطالعه آنها نمایید. داوطلبان کنکور می توانند جهت دریافت راهنمایی در این زمینه با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند. ظرفیت این رشته در کشور ما اشباع نشده است و از بازار کار خوبی برخوردار می باشد. ملاک اصلی کسب درآمد خوب در این زمینه صرفا داشتن مدرک تحصیلی نمی باشد، بلکه لزوما داشتن مهارت عالی عملی از اهمیت برخوردار می باشد. در واقع ملاک حقیقی توانمندی و تخصص در اجراست.

ملاحظه نمونه کارنامه قبولی در این رشته راهنمای خوبی جهت برنامه ریزی درسی کنکور می باشد.

کارنامه رتبه قبولی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران در منطقه 1

داوطلب کنکور در رشته ریاضی رتبه در منطقه 130 رتبه کشوری: 198
نام درس درصد
فیزیک 81%
ریاضیات 66%
شیمی 77%
زبان 81%
ادبیات فارسی 69%
عربی 79%

داوطلبان گرامی می توانند برای قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران، از هر نقطه از کشور، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید