راههای قبول شدن در رشته پزشکی

قبولی تضمینی پزشکی 98

جهت مشاوره در زمینه راههای قبول شدن در رشته پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راههای قبول شدن در رشته پزشکی

داوطلبان زیادی هر سال به امید قبول شدن در رشته پزشکی ، در کنکور ثبت نام می کنند و برای قبولی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، ولی فقط عده ی کمی موفق به قبول شدن در رشته پزشکی می شوند.

سوالی که برای داوطلبان به وجود می آید این است که این رتبه های برتر ، برای قبولی پزشکی چکار کرده اند ، آیا از راههای قبول شدن در رشته پزشکی مطلع بودند و مسیر درست را طی کردند؟

پاسخ قطعا مثبت است، شما وقتی در کنکور این رشته قبول می شوید که مسیر حرکت درست را بشناسید و از زمان خود به بهترین شکل استفاده کنید. جایگاه شغلی و بازار کار و درآمد پزشکی باعث جذابیت این رشته برای داوطلبان شده است و رقابت شدیدی برای قبولی پزشکی وجود دارد. اگر علاقمند به تحصیل پزشکی هستید، شاید با خود فکر کنید که قبولی در کنکور پزشکی سخت است و حتما تمام پذیرفته شده ها، افراد بسیار باهوش هستند؛ ولی خبر خوب این است که برای قبولی در پزشکی نیازی به هوش فوق العاده بالا ندارید، چیزی که شما نیاز دارید ، راهکارهایی است که باعث قبولی پزشکی می شود.

قبول شدن در رشته پزشکی سخت است؟

پیدا کردن این راهکارها، برای همه کار ساده ای نیست، ولی قرار نیست شما این مسیر را به تنهایی طی کنید. مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور همراه شما در رسیدن به هدفتان است و با سال ها تجربه راهنمای شما خواهد بود و قبول شدن در رشته پزشکی را برای شما آسان می کند.

مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور ، راهنمای شما برای قبولی پزشکی ، با هر شرایط سنی ، تحصیلی و… است. برای موفقیت ، مهم است که بدانید رتبه قبولی رشته پزشکی را در دانشگاه مورد نظرتان چیست؟ ، از بودجه بندی دروس کنکور 98 و دروسی که برای قبول شدن پزشکی با توجه به ضریب، مهم تر است ، مطلع باشید و این دروس را در اولویت قرار دهید. اطلاع از مباحث مهم هر درس، استفاده از شیوه های صحیح مطالعه، تست زنی کنکور، دانستن ساعت مناسب برای مطالعه هر درس ، داشتن برنامه اختصاصی مطالعه کنکور و…. موفقیت شما را در پیشی گرفتن از رقبا در ماراتن کنکور، تضمین می کند.

کارشناسان مرکز مشاوره صدای مشاور، راههای قبول شدن در رشته پزشکی را برای شما شرح خواهند داد، و برنامه ای اختصاصی ویژه هر داوطلب ، با هدف قبولی پزشکی و کسب رتبه لازم برای قبولی پزشکی، ارائه می دهند و می توانید با خیالی آسوده برای قبولی کنکور و تامین آینده شغلی و زندگی خود، قدم بردارید.

راههای قبول شدن در رشته پزشکی

 

آیا پزشکی بدون کنکور امکان دارد؟

یکی از شیوه های پذیرش دانشگاه های علوم پزشکی ، برای رشته پزشکی، ثبت نام از طریق قبولی در کنکور ، به صورت رایگان با استفاده از بورسیه دولتی است. ولی آیا دانشگاه های علوم پزشکی معتبر و حتی برترین دانشگاه ها نظیر دانشگاه تهران هم پزشکی بدون کنکور دارند؟؟ خبر خوب برای علاقمندان این است که ، این امکان وجود دارد.

شما تحت شرایطی می توانید در ثبت نام بدون کنکور رشته پزشکی را انجام دهید، اصطلاحا به این کار ، خرید صندلی پزشکی می گویند. با خرید صندلی پزشکی می توانید بدون کنکور وارد دانشگاه دولتی شوید و از امکانات تحصیلی یکسان با ورودیان با کنکور، استفاده کنید ، مدرک صادر شده از دانشگاه دولتی صادر می شود و روی مدرک شما عنوان بدون کنکور درج نمی شود! برای خرید صندلی پزشکی لینک زیر را انتخاب کنید:

خرید صندلی پزشکی/ پزشکی بدون کنکور

 

علاقمندان به تحصیل بدون کنکور پزشکی می توانند برای اطلاع از راههای قبول شدن در رشته پزشکی از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

 

 

جهت مشاوره در زمینه راههای قبول شدن در رشته پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید