راز انجام برنامه ریزی صحیح برای کنکور 99

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه راز انجام برنامه ریزی صحیح برای کنکور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قصد برنامه ریزی برای کنکور را دارید؟ احتمالا شما نیز به دنبال راز انجام برنامه ریزی صحیح برای کنکور 99 هستید. راز داشتن برنامه ریزی صحیح برای کنکور در 10 مرحله انجام می شود. در این مقاله به آموزش این راز می پردازیم. برنامه ریزی کنکور 99 برای داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم و مقاطع ارشد و دکتری متفاوت است. لازم است نحوه انجام برنامه ریزی صحیح را بدانید. برنامه ای که نه تنها سفت و سخت و دور از واقعیت نباشد ، بلکه با اطلاع از تکنیک های روانشناسی و روانشناختی آموزشی و یادگیری تهیه شده و بیشترین بازدهی را برای داوطلبان کنکوری داشته باشد. داوطلبان نیاز به برنامه ریزی صحیح برای کنکور 99 دارند، که با مدیریت زمان و انرژی خود بیشترین مطالب از میان مهمترین نکات درسی را مطالعه کرده و به خوبی و به صورت صحیح در جلسه کنکور به خاطر بیاورند. 

راز انجام برنامه ریزی صحیح برای کنکور 99

دانستن راز برنامه ریزی صحیح برای کنکور 99 ، به تهیه برنامه ای اثرگذار جهت قبولی در کنکور کمک خواهد کرد. راز داشتن برنامه ریزی صحیح برای کنکور در 10 مرحله انجام می شود. در این مقاله به آموزش این راز می پردازیم.

لازم است برنامه طوری طرح ریزی شود که داوطلب فرصت کافی برای درک مفهوم مطالب را داشته باشد. همانطور که شرح دادیم این برنامه ریزی لازم است به گونه ای انجام شود که نه تنها سفت و سخت و دور از واقعیت نباشد ، بلکه با اطلاع از تکنیک های روانشناسی و روانشناختی آموزشی و یادگیری تهیه شده و بیشترین بازدهی را برای داوطلبان کنکوری داشته باشد. لازم است داوطلبان کنکور با مدیریت زمان و انرژی خود بیشترین یادگیری را داشته و مطالب فراگرفته را  در جلسه کنکور به خوبی به خاطر بیاورند. 

در اولین قدم از راز برنامه ریزی صحیح کنکور این است که به طور تقریبی محاسبه کنید که در هر هفته چند واحد مطالعه حدودا 75 دقیقه ای خواهید داشت. برای این کار لازم است شرایط شخصی خود را در نظر بگیرید.

مرحله دوم از راز برنامه ریزی صحیح کنکور ، در نظر گرفتن واحد‌های تفریح و جبرانی است؛ تعدادی واحد بابت تفریح را 3 واحد و جبرانی 10 درصد کل برنامه، از تعداد کل واحد‌ها کسر کنید.

توجه داشته باشید که تفریح در هفته پخش و یا یک جا قرار بگیرند. اما واحد‌های جبرانی باید در برنامه پخش شوند.

مرحله سوم از راز برنامه ریزی صحیح کنکور تعیین میزان مطالعه هر درس در هفته است. پس یک بخش از زمان خود را  در حدود 6 ساعت ، به کشف نقاط ضعف در زمان باقی مانده اختصاص دهید. سپس زمان باقی مانده خود را با توجه به ضرایب، بین دروس تقسیم نمایید. بخش از زمان کسر شده را به زمان دروس ضعیف تر خود، اصافه کنید. پس در نتیجه، زمان مطالعه هر درس مشخص می شود.

مرحله چهارم از راز برنامه ریزی صحیح کنکور، تعیین درس هر روز برای مطالعه است. برنامه‌ریزی روزانه، باید هر روز متناسب با شرایط زمانی برنامه ای هماهنگ با برنامه هفتگی شما تنظیم شود، که نیازمند ۴ مورد است. برای اطلاع از این 4مورد می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. سپس با توجه به برنامه ای که تنظیم کرده ایم ، مبحث و منابع خود را به طور دقیق مشخص کنید. همانطور که گفتیم راز برنامه ریزی صحیح در 10 مرحله انجام می شود، در این مقاله به شرح 4 مرحله از این راز پرداختیم، پیشنهاد می دهیم برای کسب اطلاعات کامل و جامع از سایر مراحل راز برنامه ریزی صحیح کنکور، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه راز انجام برنامه ریزی صحیح برای کنکور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید