ذخیره دانشگاه آزاد چیست و چه زمانی است

ذخیره دانشگاه آزاد چیست

جهت مشاوره در زمینه ذخیره دانشگاه آزاد چیست و چه زمانی است

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بسیاری از داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده اند در صورتی که نامشان به عنوان ذخیره دانشگاه آزاد اعلام شده است می توانند هم اکنون اقدام به اعلام آمادگی و ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد اسلامی نمایند.

اگر می خواهید بدانید، ذخیره دانشگاه آزاد چیست و چه زمانی است ، این مقاله را به دقت مطالعه کرده و برای ورود به این دانشگاه از طریق ذخیره دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۱ اقدام نمایید.

 

ذخیره دانشگاه آزاد چیست؟

ذخیره دانشگاه آزاد ، مربوط به داوطلبانی است که تراز آن ها در نزدیک به یکی از رشته محل های انتخابی در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد (نزدیک به رتبه نفر آخر پذیرفته شده در رشته محل مذکور) باشد. در واقع این روش به نوعی بومی گزینی محسوب می شود. در صورتی که دانشگاه آزاد ظرفیت خالی برای پذیرش این داوطلبان داشته باشد، ذخیره دانشگاه آزاد برای مهر ماه اعلام می شود.

 

در تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد برا داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری فرصتی ایجاد می شود تا داوطلبانی که تراز آن ها نزدیک به تراز نفر آخر پذیرفته شده است دوباره اقدام به انتخاب رشته نمایند. این مرحله به منظور تکمیل ظرفیت های خالی دانشگاه آزاد صورت می گیرد.

ذخیره دانشگاه آزاد چیست

زمان ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

واجدین شرایط می توانند در آبان ماه ۱۴۰۱ برای ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد اقدام نمایند. اگر دانشگاه آزاد در نوبت نیم سال اول ظرفیت خالی نداشته باشد، پذیرش و ثبت نام از طریق ذخیره دانشگاه آزاد در بهمن ماه انجام می شود.

داوطلبانی که مطابق کارنامه اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد به عنوان ذخیره اعلام شده اند لازم است از امروز تا پایان فردا با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، با تکمیل فرم اعلام آمادگی ، امادگی خود را برای تحصیل در رشته محل قبولی ذخیره اعلام کنند .

توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد که بعد از انتشار نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته ذخیره دانشگاه آزاد برگزار نشود و داوطلبان در تعداد مشخص و محدودی از کدرشته محل هایی که ظرفیت خالی خود را از پیش اعلام کرده اند، انجام شود.

نحوه ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هم اکنون باید به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نمایند و آمادگی خود برای ذخیره دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام نمایند. در ادامه این مقاله می توانید از روند اعلام آمادگی ذخیره دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۱  به صورت راهنمای تصویری آگاه شوید.

  • برای ثبت نام ذخیره دانشگاه آزاد اسلامی ابتدا وارد سایت این دانشگاه به نشانی azmoon.org  شوید.
  • بر روی گزینه ” سامانه اعلام آمادگی به منظور ثبت نام ویژه ذخیره های رشته های گروه علوم پزشکی آزمون سراسری ۱۴۰۱ ” کلیک نمایید.

ذخیره دانشگاه آزاد چیست و چه زمانی است

  • در صفحه جدید با وارد کردن کد ملی و کد دسترسی می توانید وارد سامانه اعلام آمادگی و ثبت نام ذخیره انشگاه آزاد اسلامی ۱۴۰۱ شوید .ذخیره دانشگاه آزاد چیست

جمع بندی

در این مقاله سعی شده است با توجه به آغاز زمان ثبت نام و اعلام آمادگی ذخیره دانشگاه آزاد اسلامی به روند ثبت نام به صورت راهنمای تصویری برای شما پرداخته شود. در صورت انتشار هر نوع اطلاعیه ای مبنی بر نتایج ذخیره دانشگاه آزاد این مقاله بروز رسانی می شود.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه ذخیره دانشگاه آزاد چیست و چه زمانی است

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید