دو دیپلم همزمان برای سمپادی ها

مدارس سمپاد

جهت مشاوره در زمینه دو دیپلم همزمان برای سمپادی ها

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دو دیپلم همزمان برای سمپادی ها طبق اعلام رئیس مرکز ملی پرورش استعداد درخشان امکان پذیر شد . خانم فاطمه مهاجرانی ، رئیس مرکز ملی پرورش استعداد درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان اعلام نمود ، بر اساس همکاری با معاونت متوسطه ، دانش آموزان سمپاد امکان اخذ دو دیپلم همزمان را دارند .

به دلیل تاکید بر مقام معظم رهبری بر رونق تولید در مدارس استعداد درخشان و جشنواره نوجوان خوارزمی در مسیر رونق تولید ، اقداماتی صورت گرفت . بدین منظور دانش آموزان استعداد درخشان می توانند در رشته های نظری و دیگری در رشته های مهارتی مورد علاقه خود ، دیپلم بگیرند . 

امکان اخذ دو دیپلم همزمان برای دانش آموزان سمپاد 

رئیس مرکز ملی پرورش استعداد درخشان اعلام نمود ، مرکز ملی پرورش استعداد درخشان متولی آموزش در حوزه نخبگان است لازم است بستر کارآفرینی را آماده نماییم . همانطور که رتبه های بین المللی علمی اهمیت دارد ، تربیت مهارت آموزی به دانش آموزان استعداد درخشان لازم است .

در مدارس استعداد درخشان ، در راستای پرورش خلاقیت دانش آموزان ، از بازیگران اصلی حوزه کسب و کار کمک می گیریم تا در راستای افزایش تعصب کار و مسیر درست حرکت کنیم . در راستای نیاز  مدیریتی و اجرایی کشور ، در سال آینده اولین المپیاد اقتصاد و مدیریت را برگزار خواهیم کرد .

هدف از برگزاری المپیادها ، گسترش دانش است . سال تحصیلی پیش روالمپیاد اقتصاد و مدیریت کلید خورده می شود . اما کنکور و المپیاد قسمتی از کار ما در مدارس سمپاد است ، ولی همه کار نیست . توجه به رویکردهای تربیتی ، آموزش های ادبی ، علوم انسانی و تاریخ ، از دیگر اولویت های مدارس سمپاد در کشور است . 

عضو شورای معاونین آموزش و پرورش اعلام نمود که به دنبال اجرایی شدن امکان اخذ دو دیپلم توسط دانش آموزان سمپاد هستیم . در طرح دو دیپلم همزمان برای سمپادی ها ، دانش آموزان علاوه بر دیپلم نظری ، می توانند یک دیپلم مهارتی نیز دریافت کنند . 

رئیس مرکز استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان در پایان گفت : دانش آموزان استعداد درخشان ، در توسعه علمی کشور جایگاه مهمی دارند . مرکز سمپاد از تمام ظرفیت خود برای حمایت این دانش آموزان نخبه استفاده می کند . 

 

 

 

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه دو دیپلم همزمان برای سمپادی ها

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید