دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد در همین صفحه منتشر گردید. داوطلبان دانشگاه آزاد که از طریق کنکور سراسری اقدام به ثبت نام نموده اند ، می توانند دفترچه مذکور را دانلود نمایند و پیش از انجام انتخاب رشته به مطالعه دقیق این دفترچه و انتخاب کد رشته محل های ارائه شده بپردازند. دفترچه انتخاب رشته شامل جداول رشته /شهرهای آزمون سراسری سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی است و لیست رشته محل های با آزمون که صرفا از طریق کنکور سراسری ، پذیرش دانشجو دارد معرفی شده است. توجه داشته باشید که بیش از 95 درصد رشته محل های دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون و بدون کنکور ارائه می گردد. برای اطلاع از شهریه دانشگاه آزاد 98 – 99 در مقاطع و رشته های مختلف کلیک نمایید.

داوطلبان گرامی دانشگاه آزاد می توانند ، جهت مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد و قبولی در رشته مورد علاقه خود از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور، با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد سال 98 برای رشته های غیرپزشکی و علوم پزشکی روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد  دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی نیم سال اول 98- 99

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاددانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98

 

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در رشته های گروه پزشکی پذیرش بدون کنکور ندارد ولی در گروه پیراپزشکی ثبت نام بدون کنکور نیز دارد، متقاضیان تحصیل بدون کنکور رشته های پیراپزشکی می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

همانطور که در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ملاحظه می نمایید، رشته محل های گروه تجربی که دارای پذیرش از طریق کنکور سراسری ، شامل رشته هایی نظیر پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، دامپزشکی ، پرستاری، اتاق عمل، مامایی ، مهندس بهداشت محیط، هوشبری، علوم آزمایشگاه ، بهداشت مبارزه با بیماری ها، مهندسی بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی و بهداشت خانواده می باشد، برای سال تحصیلی 98 -99 ارائه شده است و داوطلبان تحصیل در رشته محل های گروه ریاضی ، زبان ، هنر انسانی می توانند جهت انتخاب رشته مطابق با رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما از نرم افزار انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد که ابزاری کاربردی جهت انتخاب رشته می باشد ، استفاده نمایند.

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید