دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 منتشر شد. داوطلبان گرامی می توانند از طریق لینک موجود در همین صفحه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را انجام دهند. نتایج اولیه کنکور در مرداد 98 منتشر می شود و زمان انتخاب رشته در در اواخر مرداد 98 خواهد بود. داوطلبان عزیز می توانند دفترچه انتخاب رشته ریاضی را به صورت رایگان دانلود نمایند و پیش از انتخاب رشته، به دقت مطالعه کنند و یا از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان صدای مشاور که سال ها در این زمینه فعالیت نموده اند ، تماس حاصل فرمایند و انتخاب رشته آگاهانه و مطمئن داشته باشند. داوطلبانی می توانند رشته های تحصیلی دوره های مختلف اعم از متمرکز و نیمه متمرکز دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی را انتخاب نمایند که براساس کارنامه نتیجه اولیه ، مجاز به انتخاب رشته در دوره مورد نظر شده اند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98

جهت دریافت رایگان و دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی روی لینک زیر کلیک نمایید. دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 هنوز منتشر نشده است و آخرین دفترچه مربوط به سال 97 است به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 ، لینک آن را در اختیارداوطلبان قرار می دهیم.

دانلود دفترچه انتخاب رشته (گروه آزمایشی ریاضی)

دانلود دفترچه اصلاحیه دوم انتخاب رشته کنکور ریاضی 98

 

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی شامل 184 صفحه اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب رشته داوطلبان می باشد، که ملزم به مطالعه دقیق آن خواهند بود.

داوطلبان گرامی می توانند جهت مشاوره انتخاب رشته و قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

داوطلبانی که در دو گروه و یا سه گروه آزمایشی شرکت نموده اند و براساس کارنامه نتیجه اولیه در دو گروه و یا هر سه گروه آزمایشی مربوط مجاز به انتخاب رشته شده اند، لازم است کلیه کد رشته های مورد علاقه خود را از هر یک از گروه های آزمایشی آزمایشی مربوط از طریق اینترنت منحصرا در یک فرم انتخاب رشته از اولویت 1 تا 150 وارد نمایند.

پذیرفته شدگان دوره روزانه (شامل رشته های تحصیلی متمرکز و یا نیمه متمرکز ، آزمون سراسری سال 98 مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1398 برای انتخاب رشته های دوره روزانه نخواهند بود. افرادی که اقدام به انصراف قطعی تا تاریخ مقرر ، مطابق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام سال 98 ) منحصرا می توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون برای انتخاب سایر دوره ها (به جز دوره روزانه) اقدا نمایند. برای اطلاع از تمامی شرایط ، ضوابط دفترچه انتخاب رشته را در همین صفحه دانلود نمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید