دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98

راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98 در تاریخ 26 تیرماه منتشر شد. داوطلبان می توانند در همین صفحه ، دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را انجام دهند. با توجه به جداول کدرشته محل های مندرج در دفترچه نسبت به انتخاب 100کدرشته  محل به صورتی اینترنتی در نشانی Azmoon.org اقدام نمایید. 

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98 – 99

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98 – 99 لینک دانلود را در همین صفحه انتخاب نمایید. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد حاوی جداول کدرشته محل های این دانشگاه است. داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب 100 کدرشته محل اقدام نمایند. پذیرش و ثبت نام به صورت بدون کنکور می باشد.

دانلود

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 – 99

دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد ، حاوی شرایط انتخاب رشته و پذیرش دانشجو شرایط و نحوه ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور، شرایط ثبت نام بدون کنکور فارغ التحصیلان رتبه اول و ممتاز مقطع کارشناسی، تاثیر سهمیه رزمندگان و ایثارگران در انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد، پذیرش اتباع خارجی، انتخاب رشته اینترنتی و جداول کدرشته محل های دانشگاه آزاد و … می باشد.

برای اطلاع از نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد کلیک نمایید.

دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد

سهمیه ایثارگران و جانبازان در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد- بدون کنکور 98 – 99

قصد داریم نکان مهم درمورد سهمیه ایثارگران و جانبازان در انتخاب رشته کارشناسی ارشد را شرح دهیم. داوطلبان واجد شرایط استفاده از سهمیه می توانند برای مشاوره و کسب راهنمایی بیشتر با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

حدنصاب نمره ایثارگران (ایثارگران مشمول ظرفیت 25درصدی و یا 5درصدی) 70درصد نمره آخرین داوطلب پذیرفته شده در گزینش آزاد در هر کدرشته محل و حدنصاب نمره رزمندگان 80درصد نمره آخرین داوطلب پذیرفته شده در گزینش آزاد هر کدرشته محل است.

با توجه به تصویب قانون برنامه 5ساله ششم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایران، که از سوی مجلس شواری اسلامی اجرا شد و گزینش داوطلبان براساس آن انجام می شود سهمیه رزمندگان و ایثارگران از قرار به شرح ذیل می باشد:

سهمیه 25 درصد ایثارگران و جانبازان:

 25درصد ظرفیت هر کدرشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فرزندان ایشان، اختصاص دارد. (میزان سهمیه ایثارگران 25درصد ظرفیت کل است.)/منبع:دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98.

سهمیه 5 درصد ایثارگران و جانبازان:

5درصد ظرفیت هر کدرشته محل به جانبازان زیر 25درصد و همسر و فرزندان ایشان، و همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، اختصاص دارد. سهمیه ایثارگران 5درصد ظرفیت کل می باشد.

درصورتی که سهمیه 25درصدی ایثارگران توسط داوطلبان مشمول استفاده از سهمیه، تکمیل نشود، ظرفیتی که خالی مانده است، ابتدا به مشمولین سهمیه 5درصدی ایثارگران که شرایط لازم و حد نصاب لازم را دارند، تخصیص یافته است. اگر با این اوصاف باز هم ظرفیت خالی ماند، ظرفیت اضافه به داوطلبان سهمیه آزاد (داوطلبان بدون سهمیه ایثارگران و جانبازان) تعلق خواهد گرفت. /منبع:دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98.

داوطلبان گرامی می توانند برای ثبت نام بدون کنکور و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 98، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید