دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان هشتم 98 – 99

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان هشتم 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان هشتم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان هشتم 98 – 99 ، مطلع می شوید. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم از تاریخ 98/06/04 آغاز شد. داوطلبان هر چه سریع تر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه هشتم تیزهوشان اقدام نمایند. دریافت کارت به صورت اینترنتی انجام می شود. لینک دریافت کارت آزمون تیزهوشان هشتم، در مهلت اعلام شده فعال است. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای دانش آموزان میان پایه هشتم تیزهوشان الزامی می باشد. نشانی سایت ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم سال 98-99،  hoosh8.medu.ir است.

این سایت به منظور ثبت نام داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان هفتم به هشتم و سایر خدمات نظیر دریافت کارت ورود به جلسه در نظر گرفته شده است. آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم، برای گزینش دانش آموزان مستعد برای ورود به مدارس تیزهوشان پایه هشتم برگزار خواهد شد. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم و تکمیل ظرفیت هشتم به سایت ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم مراجعه نمایید. 

توجه داشته باشید که امکان دریافت راحت و سریع کارت ورود به جلسه هشتم تیزهوشان از طریق تماس تلفنی فراهم شده است. برای دریافت کارت ورود به جلسه هشتم آزمون ورودی مدارس تیزهوشان با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس گرفته و کارت ورود به جلسه هشتم را دریافت نمایید.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان هشتم 98 – 99

مطابق راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان هشتم 98 – 99 می توانید کارت ورود به جلسه دریافت کنید. دریافت کارت ورود به جلسه به دو صورت امکان پذیر است:

روش اول: مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم hoosh8.medu.ir است

روش دوم: با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس گرفته و کارت ورود به جلسه آزمون هشتم تیزهوشان را از کارشناسان دریافت کنید.

شماره تماس برای دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان هشتم ، تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور 9099071613

نشانی سایت دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان هفتم به هشتم، hoosh8.medu.ir می باشد. برای ورود به سایت تیزهوشان هفتم به هشتم نیاز به کد ملی دانش آموز و رمز عبور سامانه همگام خواهید داشت. این سایت در حال آماده سازی و بروز رسانی است. درصورتی که رمز عبور سامانه همگام را ندارید و یا برای ورود به سامانه دریافت کارت تیزهوشان هشتم با مشکل روبرو شده اید، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

سایت تیزهوشان تنها مرجع مدارس تیزهوشان هفتم به هشتم است، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اعلام نتایج تیزهوشان و تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم از این طریق انجام می شود. دانش آموزان و والدین گرامی می توانند تمام مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان هشتم، اعلام نتایج و ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان را به کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور بسپارند. کارشناسان سامانه صدای مشاور تمام مراحل اینترنتی در سایت ثبت نام و تحویل کارت تیزهوشان هفتم به هشتم را تنها از طریق تماس تلفنی ، برای متقاضیان عزیز انجام خواهند داد.

تحویل کارت ورود به جلسه میان پایه تیزهوشان هفتم به هشتم، به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان هشتم انجام می شود. درصورت مراجعه حضوری به مدارس، مسئولین پاسخگو نخواهند بود. 

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان هشتم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید