دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی

کارت آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می توانید از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی مطلع شوید. این آزمون در ابتدا به صورت کتبی برای دانش آموختگان برگزار می شود و سپس طی کسب کد نصاب نمره برای داوطلبان پذیرفته شده ، آزمون شفاهی برگزار خواهد شد. از زمان و مکان برگزاری این آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون شفاهی پزشکی مطلع خواهید شد . در ادامه این مقاله می توانید راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه را مشاهده نمایید.

کارت ورود به جلسه آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی

پس از آزمون کتبی شصت و هفتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و چهارمین آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی، شرایط آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی برای داوطلبانی که نمرات حدنصاب را کسب کرده اند، اعلام می شود. افرادی که موفق به کسب 70 درصد از نمره کل آزمون کتبی می‌شوند نمره 105 از نمره کل 150 به عنوان قبول شده آزمون کتبی دانشنامه تخصصی محسوب و مجاز به شرکت در آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی خواهند بود.
و داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی را از سایت sanjeshp.ir دریافت نمایند. در ادامه می توانید بر روی لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی کلیک کرده و کارت خود را دریافت نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی

آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی

اعتبار قبولی آزمون نهایی کتبی فوق تخصصی 5 سال است. داوطلبان در صورت عدم شرکت و یا عدم موفقیت در آزمون شفاهی در مدت مذکور، موظف به شرکت مجدد در آزمون نهایی کتبی هستند. افرادی که در آزمون نهایی کتبی فوق تخصصی پس از یکسال تمدید دوره مردود شده اند منحصرا یک نوبت دیگر مجاز به شرکت در آزمون کتبی خواهند بود.

همچنین داوطلبان این دوره موظف به دفاع از پایان نامه فوق تخصصی خود  قبل از شرکت در آزمون دانشنامه هستند و در صورت عدم دفاع از پایان نامه حق شرکت در آزمون را نخواهند داشت. آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی به صورت KFP /PMP / OSCE /MMI و سایر روش های ارزشیابی مبتنی بر رایانه و آزمون شفاهی دانشنامه فوق تخصصی که به صورت PMP / OSCE و سایر روش های ارزشیابی شفاهی و یا مبتنی بر رایانه برگزار می شوند.

نحوه دریافت کارت آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی

شما می توانید در این مقاله و با استفاده از روش های زیر اقدام به دریافت کارت آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی نمایید. کارت آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی در مهلت مقرر در سایت سازمان سنجش پزشکی منتشر خواهد شد و شما داوطلبان می توانید به این سایت مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید. در زیر نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی را مشاهده خواهید کرد.

  • ابتدا وارد سایت سازمان سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir شوید. و از قسمت پنل سمت راست می توانید گزینه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی را انتخاب نمایید.

دریافت کارت آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی

  • مرحله بعد انتخاب گزینه تخصصی پزشکی می باشد. ( مانند تصویر زیر ) و سپس از قسمت باز شده گزینه کارت آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی را انتخاب نمایید.

کارت آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی

صفحه زیر برای شما باز خواهد شد که با انتخاب کارت آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و وارد کردن کد رهگیری می توانید کارت آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی را دریافت نماید.

دریافت کارت آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی

فراموشی کد رهگیری آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی

در صورتي كه كد رهگيري خود را فراموش نموده ايد با وارد کردن کد ملی خود و تایید شماره تلفن همراه خود، کد رهگیری را از طریق پیام کوتاه دریافت نمایید.

داوطلبان در صورت فراموشی کد رهگیری می توانید با سامانه صدای مشاوران و شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نمایید و کد رهگیری خود را بدون صرف وقت بازیابی نمایید.

در صورت در دسترس نبودن تلفن ثابت می توانید با خرید بسته های تماسی از سایت صدای مشاوران نسبت به بازیابی کد رهگیری برای دریافت کارت آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی خود اقدام نمایید.

زمان و مکان برگزاری آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی

لازم به ذکر است، محل و زمان دقیق برگزاری آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی که به صورت PMP و یا OSCE و سایر روش‌های ارزشیابی شفاهی و یا مبتنی بر رایانه برگزار می‌شود در هنگام توزیع کارت ورود به جلسه اعلام می‌شود.

سولات متداول

در صورت فراموشی کد رهگیری آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی باید چه کار کرد؟

در صورت فراموشی می توانید با سامانه مشاور تلفنی صدای مشاوران و شماره های درج شده دراین مقاله تماس حاصل نمایید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی به چه صورت است ؟

با مطالعه مقاله بالا می توانید از نحوه دریافت این کارت به خوبی مطلع شوید.

جمع بندی

تمامی آنچه برای دریافت کارت ورود به جلسه  آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی مورد نیاز است در مقاله بالا آورده شده و شما می توانید با راهنمایی های این مقاله از شیوه و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه مطلع شوید.

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شفاهی دانشنامه پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید