دریافت کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 ، به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل در یافت می باشد . متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام در رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی نمودند ، طبق اطلاعیه سازمان سنجش می توانند از روز سه شنبه مورخ 98/05/08 ، برای مشاهده و پرینت به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند .

زمان برگزاری این آزمون در تاریخ 11 مرداد سال 98 می باشد

نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98

داوطلبانی که در رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی سال 98 ، ثبت نام انجام داده اند میتوانند از 8 مرداد ماه وارد سایت سنجش شوند . در صفحه سایت سازمان سجش ، قسمت کاردانی به کارشناسی را انتخاب نمایید . و بر روی لینک دریافت کارت شرکت در آزمون کلیک نمایید .

برای مشاهده کارت شرکت در آزمون اطلاعاتی مانند : شماره پرونده ، کد رهگیری ، نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، و شماره کارت ملی لازم است . بعد از وارد کردن اطلاعات ذکرشده در سایت کارت برای شما نمایش داده میشود . که بایستی از آن پرینت تهیه نمایید .

بر روی کارت آدرس حوزه امتحانی ، تاریخ و ساعت برگزاری آزمون درج شده است . داوطلبان طبق آدرس ذکر شده در کارت شرکت در آزمون لازم است به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه نمایند . در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون ، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است . 

برای مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون در صورتیکه اطلاعات ثبت نامی مانند شماره پرونده ، کد رهگیری در دسترس نیست ، می توانید به سیستم پاسخگویی سایت سنجش مراجعه نمایید . برای ورود به سیستم پاسخگویی نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید .

برای دریافت نام کاربری و رمز عبور لازم است گزینه عضویت را انتخاب نمایید . ابتدا لازم است عضو سیستم پاسخگویی شوید و بعد از قسمت ورود به سیستم برای درخواست بازیابی اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنید . برای عضویت داشتن آدرس gmail که قابل دسترس باشد الزامی است . نام کاربروی و کلمه عبور به آدرس gmail ، ارسال خواهد شد .  

ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98

داوطلبانی که در رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام نمودند ، می توانند از تاریخ 98/05/08 الی 98/05/11 ، برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی مانند ویرایش معدل کل مقطع کاردانی و ویرایش کدرشته محل های انتخابی ، با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام نمایند . 

 

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید