دریافت نتایج مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی 98 – 99

آزمون دستیاری پزشکی

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت نتایج مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی 98 – 99 ، برای سه رشته زنان و زایمان ، و روانپزشکی و پزشکی خانواده از طریق سایت سنجش پزشکی به نشانی Sanjeshp .ir  صورت می پذیرد . داوطلبانی که در مصاحبه مورد تایید قرار نگرفتند ، در اولین رشته محلی که پس از رشته های زنان و زایمان یا روانپزشکی حد نصاب قبولی را کسب کرده باشند ، معرفی می شوند .

این دسته از داوطلبان نیز می توانند برای مشاهده نتایج خود به سایت سنجش پزشکی مراجعه نمایند . کلیه پذیرفته شدگان مطابق با سال گذشته ، در دهه اول مهر ماه سال 98 به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه نمایند  و مدارک ثبت نام خود را تکمیل کنند .

زمان و شرایط ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 98 – 99

ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی سال 98 ، در نیمه دوم آذر ماه سال 97 از طریق سایت سنجش پزشکی به صورت اینترنتی انجام می شود . و افرادی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشدند ، در دی ماه زمان دیگری برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی در نظر گرفته شد . آزمون کتبی در 2 اسفند ماه سال 97 در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود .

تعداد سوالات این آزمون ، 200 سوال تستی چهار گزینه ای می باشد . هر پاسخ صحیح ، 3 امتیاز مثبت و هر پاسخ غلط ، یک امتیاز منفی دارد . کارنامه علمی تقریبا بعد از دو هفته بر روی سایت قرار گرفت . و داوطلبان با وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن ، می تواستند کارنامه خود را مشاهده نمایند . کارنامه علمی شامل نمره خام از 600 و نمره کل تراز علمی و رتبه کل در پنج زیر گروه آموزشی که جایگاه داوطلبان را در مقایسه با سایر داوطلبان مشخص می نماید .

طبق سال های قبل اگر از 600 نمره خام آزمون ، نمره 150 را کسب نموده باشند مجاز به انتخاب رشته خواهند بود . دفترچه راهنمای انتخاب رشته در اواخر اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت . و مهلت ثبت کد رشته های انتخابی بر روی سایت سنجش پزشکی در نیمه دوم فروردین ماه بود . در انتخاب رشته داوطلب می تواند حداکثر 10 رشته تخصصی را اعلام علاقه مندی کند . و حداکثر مجاز به انتخاب 100 کد رشته محل می باشد .

در بین رشته های تخصصی ، رشته روانپزشکی و زنان و زایمان و پزشکی خانواده دارای مصاحبه می باشند . مصاحبه این رشته ها در روز 13 اردیبهشت الی 15 اردیبهشت سال 98 انجام شد . که ساعت و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه تعیین شده است . و نتایج نهایی در نیمه دوم خرداد ماه سال 98 بر روی سایت سنجش پزشکی قرار گرفت . 

محل برگزاری مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی 98 – 99 

مصاحبه رشته های روانپزشکی ، زنان و زایمان و پزشکی خانواده در 5 مرکز از جمله مرکز طبی کودکان ، مرکز مهارت های بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران ، مرکز سنجش آموزش پزشکی ، سازمان سنجش آموزش کشور ، مرکز مهارت های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود . 

 

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج مصاحبه آزمون دستیاری پزشکی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید