دريافت كارت آزمون استخدامی وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه دريافت كارت آزمون استخدامی وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت صحبت شده است. این آزمون هر ساله از طریق سازمان سنجش پزشکی در کشور برگزار می شود . داوطلبان می توانند پس از تکمیل مراحل ثبت نام، در زمان تعیین شده نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. در این مقاله از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت مطلع خواهید شد.

زمان دریافت کارت آزمون استخدامی وزارت بهداشت

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت از تاریخ 99/7/20 لغایت ساعت 24 مورخ 99/7/22 خواهد بود. داوطلبان می توانند در این تاریخ به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه سایت سازمان سنجش پزشکی مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. در ادامه از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سایت آن مطلع خواهید شد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت به این شیوه می باشد که داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در این آزمون می توانند ابتدا وارد سایت وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir شده و از پنل اخبار آزمون استخدامی، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت نمایند. همانطور که در بالا گفته شد زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهدشت از 20 مهر ماه بر روی سایت سنجش پزشکی قرار خواهد گرفت. در حال حاضر لینک دانلود کارت ورود به جلسه فعال نیست. به محض فعال شدن در این مقاله قرار خواهد گرفت . 

دريافت كارت ورود به جلسه آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه های علوم پزشكی كشور 1399

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی به نشانی sanjeshp.ir می باشد . داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت می توانند با ورود به این سایت و انتخاب گزینه ی آزمون استخدامی از منوی این سایت در صورت فعال بودن لینک دریافت، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت خود را دریافت نمایند. این سایت برای داوطلبان و دانشجویان وزارت بهداشت می باشد و تمامی اخبار آزمون های دانشگاه های وزارت بهداشت در این سامانه قرار گرفته شده است.

داوطلبان می توانند در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات مندرج در کارت آزمون استخدامی وزارت بهداشت و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی با سامانه صدای مشاوران و شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نمایند. 

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت

آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دو نوبت صبح ساعت 8:30 و عصر ساعت 14 در روز پنجشنبه مورخ 99/7/24 در حوزه های امتحانی دانشگاههای تهران/ شهیدبهشتی/ ایران/ اراک/ ارومیه/ اردبیل/ اصفهان/اهواز/ ایلام/ بندرعباس/ خراسان شمالی/ خراسان جنوبی/ بوشهر/تبریز/ گیلان/ زاهدان/ سمنان/ کردستان/ شیراز/ شهرکرد/ قزوین/کرمان/ کرمانشاه/ گلستان/ لرستان/ مشهد/ همدان/ یاسوج/زنجان/ مازندران/ یزد/ گناباد/ کاشان/ ایرانشهر/ شاهرود/ آبادان/ دزفول/ جیرفت/ رفسنجان/ گراش/ لارستان برگزار خواهد شد.

جمع بندی

با مطالعه مقاله بالا می توانید از نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت مطلع شوید. این آزمون در 24 مهر ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند در تاریخ 20 _ 22 مهر ماه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود در سایت سنجش پزشکی اقدام نمایند. لینک دانلود کارت به محض فعال شدن ، در این مقاله قرار خواهد گرفت.

سایت دریافت کارت آزمون استخدامی وزارت بهداشت چیست ؟

داوطلبان می توانند در سایت sanjeshp.ir اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه استخدامی قراردای دانشگاه هاي علوم پزشكی در چه تاریخی است ؟

داوطلبان می توانند از 20 _ 22 مهر ماه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

جهت مشاوره در زمینه دريافت كارت آزمون استخدامی وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید