دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مقطع ابتدایی

نصب اپلیکیشن شاد مقطع ابتدایی

جهت مشاوره در زمینه دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مقطع ابتدایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از مهمترین سوالاتی که این روزها ذهن دانش آموزان را به خود مشغول کرده است نحوه دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مقطع ابتدایی می باشد. پس از تعطیلی دو ماهه مدارس دانشگاه در سراسر کشور آموزش های مجازی جایگزین کلاس‌های درس شده و دانش آموزان آموزش تحصیلی خود را به صورت آنلاین و سریع اپلیکیشن شاد دریافت می کند. از این رو که زمان بازگشایی مدارس هنوز مشخص نشده است و ممکن است تعطیلی سایت اطلاع ثانویه داشته باشد، لذا دانش آموزان و والدین آنها می بایست اقدام به نسبت به دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مقطع ابتدایی نمایند.

 پس از اینکه مدتی برنامه های تلویزیونی به پخش کلاس دانش آموزان در مدرسه اختصاص یافت، وزارت آموزش و پرورش تصمیم گرفت در اقدامی جدید مدارس مجازی را تقویت کرده و سامانه اختصاصی را با عنوان شاد ایجاد کرد.

دانش آموزان تایید هویت خود در سامانه شاد باید ابتدا بایستی اپلیکیشن آن را از shaddl.medu.ir دانلود کنند و یا از طریق نسخه تحت وب سامانه شاد shadweb.iranlms.ir مراحل ذکر شده را طی نمایند.

سامانه شاد یا کوتاه شده شبکه آموزشی دانش آموزی جهت ارتقای سطح کیفی آموزش مجازی برای دانش آموزان در دسترس قرار گرفت. در این سامانه قواعدی مانند کلاس درس حقیقی وجود داشته و برای مثال دانش آموزان موظف هستند در ساعت تعیین شده در کلاس به صورت آنلاین شرکت نمایند.

حضور و غیاب در این سامانه بسیار دارای اهمیت ورود و خروج دانش آموزان در شبکه آموزش ثبت شد. دانش آموزان می بایست برای خروج از کلاس با معلم مربوطه هماهنگ نمایید.

از آن جا که در وزارت آموزش و پرورش زیرساخت لازم برای برگزاری کلاس‌های درس در سراسر کشور به صورت مجازی فراهم نبود، لذا این سامانه نوپا بوده می‌توان انتظار داشت هر روزه بر کیفیت خدمات رسانی آن افزوده شود.

نصب اپلیکیشن شاد مقطع ابتدایی

شبکه آموزشی دانش آموزی برای تشکیل یک کلاس درس مجازی نیازمند ورود اطلاعات و دسته بندی آن ها می باشد. در این میان مدیران مدارس نقش کلیدی و ابتدایی را در در این سامانه ایفا می کند. مدیران در سامانه سناد اطلاعات مربوط به معلمان و دانش آموزان را ثبت شده در صورتی که اطلاعات آنها از پیش ثبت شده باشد می بایست آنها را تایید و بررسی نمایید. ورود به سامانه شاهد نیازمند نصب اپلیکیشن شاد مقطع ابتدایی بوده و در ادامه به توضیح مراحل ثبت نام ورود به کلاس درس در اپلیکیشن شاد را تیتروار توضیح میدهیم.

  1. دانلود اپلیکیشن شاد از لینک ذکر شده در ابتدای مقاله
  2. وارد نمودن شماره تلفن همراه
  3. تایید کد فعال سازی احراز هویت
  4. انتخاب نوع دسترسی شما ( معلم – مدیر – دانش آموز )
  5. وارد نمودن کد ملی احراز هویت در سامانه آموزش و پرورش
  6. ثبت دقیق اطلاعات شناسنامه
  7. بازگشت به اپلیکیشن شاد
  8. انتخاب نام خود از میان لیست دانش آموزان

دانش آموزان گرامی می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و تمامی سوالات خود را پیرامون دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مقطع ابتدایی از مشاورین سایت صدای مشاوران جویا شوند.

جهت مشاوره در زمینه دانلود و نصب اپلیکیشن شاد مقطع ابتدایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید