دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور هنر 97

دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور هنر

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور هنر 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور هنر سال 97 این امکان را به داوطلبان کنکور 97 هنر می دهد که با بررسی سوالات و پاسخ سوالات بپردازند و داوطلبان کنکور 98 نیز می توانند با استفاده از سوالات کنکور 97، اطلاعات خود را برای شرکت در کنکور 98 محک بزنند. نتایج اولیه کنکور هنر در نیمه دوم مرداد ماه 97 و نتایج نهایی کنکور هنر در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می گردد داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می گردند می توانند جهت مشاوره انتخاب رشته از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید. توصیه ما به داوطلبان این است که جهت انتخاب رشته صحیح حتما از نرم افزار رایگان تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش که حاوی اطلاعات مهمی می باشد و دارای کارنامه های کنکورهای سراسری رشته هنر در سال های اخیر می باشد و به صورت مدون جمع آوری گردیده است ، از طریق همین سایت به صورت رایگان دانلود و استفاده نمایند. گزینش علمی داوطلبان آزمون سراسری 97 نیز پس از مهلت زمان تعیین شده برای انتخاب رشته کنکور، بر اساس نمرات علمی اکتسابی هر یک از داوطلبان، شرایط و ضوابط مربوطه، انتخاب رشته هر یک ، با توجه به سایر شرایط و مقررات اعلام شده، انجام و نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور ماه 97 از طریق سایت اینترنتی سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبان کنکور 98 می توانند جهت دریافت برنامه اختصاصی کنکور ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور هنر سال 97

لینک دانلود سوالات کنکور هنر سال 97 و لینک دانلود پاسخنامه کنکور هنر در اختیار داوطلبان عزیز قرار داده شده است. توجه داشته باشید که بعد از دانلود و بررسی سوالات کنکور و پاسخنامه درصورت وجود هرگونه اشتباه در نحوه طراحی سوالات و و وجود هر سوال خارج از منابع درسی ، می توانید نسبت به سوالات و یا پاسخنامه اعتراض نمایید. جهت ثبت اعتراض به کنکور هنر سال 97 و پیگیری اعتراض به کنکور هنر ، با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

داوطلبان کنکور هنر سال 97  می توانند برای ثبت اعتراض به نتایج و سوالات کنکور و مشاوره انتخاب رشته کنکور هنر از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور هنر 97

داوطلبان عزیز کنکور هنر می توانند برای دریافت نتایج اولیه و نهایی کنکور و اطلاع از شرایط ثبت نام رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور ، با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور هنر 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور هنر 97”
  1. چه سایت مزخرفی دارید. با احترام

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید