دانلود دفترچه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو 1401

هزینه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو 1401 – 1402 می باشد. داوطلبان گرامی حتما پیش از اقدام به ثبت نام در چهاردهمین جشنوارۀ کانگورو، دفترچه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو را به دقت مطالعه نمایند.

همچنین میتوانید برای مشاوره و کسب اطلاعات تلفنی در رابطه با موارد زیر، تماس بگیرید:

  • ریاضیات کانگورو چیست
  • نتایج مسابقات ریاضی کانگورو
  • نتایج مسابقات ریاضی کانگورو
  • نفرات برتر ریاضیات کانگورو
  • سوالات ریاضی کانگورو
  • نتایج آزمون کانگورو
  • نتایج مسابقات کانگورو

دانلود دفترچه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو 1401 – 1402

با کلیک برروی لینک دانلود، دفترچه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو سال 1401 – 1402 را دریافت نمایید. دفترچه ثبت نام جشنواره کانگورو حاوی شرایط ثبت نام جشنواره می باشد. آغاز ثبت نام چهاردهمین دوره جشنواره ریاضی کانگورو از آبان ماه 1400 می باشد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید:

برای اطلاع از زمان ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو همینجا کلیک کنید.

دانلود

دفترچه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو 1401

تمامی مدارس شهر تهران، تا پایان آذرماه بسته فراخوان چهاردهمین دوره ریاضیات کانگورو را دریافت می کنند این بسته شامل پوستر، دفترچه راهنما و تراکت این جشنواره است. مسئولین مدارس و داوطلبان جشنواره کانگورو می توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان عزیز می باشند. مدارس و مراكز آموزشی سایر استان‌ها که موفق به دریافت بستۀ فراخوان نشده اند، میتوانند برای اطلاع از شماره تماس نمایندگان استانی یا دبيرخانۀ ریاضیات كانگورو در استان خود ، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرند.

در پایان جشنواره ریاضی کانگورو به تمامی شرکت کنندگان دیپلم افتخار داده می شود. با این نظریه که تمامی شرکت کنندگان این جشنواره به نوعی برنده محسوب می شوند.

دانلود دفترچه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو 99 - 1400

نحوه برگزاری جشنواره ریاضیات کانگورو :

آزمون جشنواره ریاضیات کانگورو یک آزمون بین المللی است. هر سال در حدود 50 کشور مختلف در آزمون کانگورو شرکت می کنند. اساس و آغاز مسابقات ریاضی کانگورو به احترام سه نفر از استاتید که ابداع کننده روش تستی حل سوالات ریاضی بوده اند، برگزار می شود.

سوالات آزمون ریاضی کانگورو دشوار نبوده و با هدف ارزیابی هوش و خلاقیت طراحی می شوند. در واقع این یک چالش لذت بخش برای دوستداران ریاضی است. جشنواره ریاضیات کانگورو از سال 2009 در ایران برگزار می شود.

نحوه برگزاری آزمون کانگورو به این صورت است که هر دو پایه ، باهم امتحان می دهند. دانش آموزان اول و دوم دبیرستان باهم، سوم و چهارم دبستان باهم، پنجم و ششم باهم و هفتم و هشتم دبستان نیز باهم در آزمون کانگورو شرکت می کنند. دانش آموزان دو پایه یکی، باهم یک آزمون و یک سری سوال را دریافت خواهند کرد. تعداد سوالات هر گروه 30 سوال است که در سه سطح 3 امتیازی، 4 امتیازی و 5 امتیازی دسته بندی می شود. سوالات 5 امتیازی نسبت به سوالات 3 امتیازی سخت ترند و پاسخ دادن به آنها امتیاز بیشتری خواهد داشت.

داوطلبان گرامی می توانند برای ثبت نام در جشنواره ریاضیات کانگورو از طریق شماره تلفن های مندرج در این صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه مراحل ثبت نام جشنواره کانگورو را برای متقاضیان عزیز انجام می دهند.

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید