دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98

سامانه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان گرامی کنکور زبان می توانند در این مقاله دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98 را انجام دهند. بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان برای انتخاب کدرشته محل های مندرج در دفترچه کنکور زبان، اقدام نمایید. لینک انتخاب رشته در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org و در مهلت انتخاب رشته و تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ، فعال می شود.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان سال 98

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان روی لینک دانلود کلیک کنید . (لینک در حال حاضر غیر فعال است به محض انتشار دفترچه ، فعال خواهد شد.)

دانلود

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98

داوطلبان بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور و انتشار کارنامه کنکور زبان 98 ، می توانند با توجه به رتبه و تراز و اطلاعات مندرج در کارنامه کنکور ، برای انتخاب رشته اقدام نمایند. 

برای انجام انتخاب رشته به سایت سنجش وارد شوید. برای ورود به قسمت مربوط نیاز به شماره پرونده و شماره داوطلبی خواهید داشت. درصورتی که موارد مذکور را گم کرده یا فراموش نموده اید، برای بازیابی با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. 

داوطلبان کنکور زبان می توانند برای قبولی در رشته و دانشگاه هدف خود با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور با سال ها تجربه در این زمینه و آگاهی از ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره های روزانه ، نوبت دوم، پیام نور ، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و … راهنمای شما برای قبولی در انتخاب رشته خواهند بود.

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین رایگان

یکی دیگر از روش های انتخاب رشته کنکور زبان ، استفاده از نرم افزارهای انتخاب رشته است. این نرم افزارها به صورت آنلاین و رایگان براساس اطلاعات کارنامه داوطلبان، خروجی می دهند. نرم افزار انتخاب رشته حاوی اطلاعات کارنامه داوطلبان کنکور دوره قبل و رتبه و تراز لازم برای قبولی هر رشته و دانشگاه و سایر اطلاعات لازم برای انجام انتخاب رشته است. برای استفاده از این نرم افزارها روی لینک های زیر کلیک کنید:

 

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید