دانلود دستور العمل انتخاب معلم نمونه

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مدرس ایلام

جهت مشاوره در زمینه دانلود دستور العمل انتخاب معلم نمونه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دستور العمل انتخاب معلم نمونه از سوی وزارت آموزش و پرورش به همه ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ شد. همچنین موضوعات انتخاب شده جهت معرفی افراد نیز در این ابلاغیه آمده است.

براساس این دستورالعمل معلم پژوهشگر، معلم محقق و مؤلف، معلم یار، معلم هنرمند، معلم ایثارگر، معلم برتر جشنواره‌ها، پیشکسوت برتر، نیرو‌های آزاد شاغل در مدارس غیردولتی، معلم قهرمان (ورزشی)، معلم ماهر و توانا، معلم ویژه، معلمان فن‌آور، خلاق، نوآور و معلم برتر قرآنی 12 موضوع پیش‌بینی شده برای انتخاب معلمان برتر است.

همچنین این امکان فراهم می باشد که از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید، و به صورت تلفنی از دستور العمل انتخاب معلم نمونه کسب اطلاع کنید.

دستور العمل انتخاب معلم نمونه

انتخاب معلمان برتر براساس ملاک‌های عمومی و تخصصی خواهد بود. ملاک‌های عمومی حداکثر 100 امتیاز دارد و ملاک‌های تخصصی وفق ملاک‌های مشخص در هر موضوع خواهد بود و تعداد منتخبان برای هر شهرستان و استان طبق سهمیه و براساس جمعیت کل فرهنگیان هر شهرستان و منطقه در هر موضوع تعیین خواهد شد.

تشکیل ستاد بزرگداشت تجلیل از مقام معلم، اطلاع‌رسانی و ابلاغ شیوه‌نامه به معلمان و تمامی مدارس در اسرع وقت، تکمیل منظم پرونده فرهنگیان متقاضی و تشکیل گروه‌های داوری برای بررسی مدارک همکاران متقاضی از جمله اقدامات اجرایی ضروری است که باید ادارات آموزش و پرورش انجام دهند.

معلمان شاغل در واحدهای آموزشی باید با تکمیل فرم ثبت‌نام که در اختیار ادارات آموزش و پرورش است، داوطلبی خود را برای شرکت در انتخاب معلم برتر اعلام و فرم تکمیل شده را به همراه مستندات به اداره آموزش و پرورش شهرستان و منطقه محل خدمت خود تحویل دهند.

در این دستورالعمل آمده است:
سیاست وزارت آموزش و پرورش درخصوص تکریم و بزرگداشت مقام معلم نهادینه‌کردن فرهنگ تکریم در جامعه بوده و تکریم مقام معلم به زمان خاصی محدود نیست. آموزش و پرورش علاوه بر برنامه‌های هفته معلم، اقدام به تهیه تقویم اجرایی تکریم و بزرگداشت مقام معلم برای طول سال 98 کرده است و انتظار می‌رود استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی اقدامات شایسته‌ای را در این زمینه انجام دهند.

طبق این دستورالعمل تجلیل از همه معلمان مورد نظر است و اما برای مراسم «هفته بزرگداشت مقام معلم» تعدادی از معلمان به عنوان نمادین در 12 موضوع تخصصی مورد تجلیل و تشویق قرار می‌گیرند. هر فرد می‌تواند حداکثر در سه موضوع داوطلب شده و فرم مربوطه را تکمیل کند ولی در صورت کسب امتیاز، صرفا در یک موضوع به عنوان برتر معرفی و تجلیل خواهد شد.

تذکر جهت انتخاب معلم نمونه

این طرح شامل نمایندگان معلمان که در 3 سال اخیر به ستاد کشوری معرفی شده‌اند، منتخبان استانی و شهرستانی 3 سال اخیر، افرادی که در مرخصی یا مأموریت هستند، کارکنان اداری شاغل در ادارات و کسانی که پرونده مختومه (تنبیهی) در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری دارند نمی‌شود.

جهت مشاوره در زمینه دانلود دستور العمل انتخاب معلم نمونه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید