دانشگاه پردیس بین الملل بدون کنکور

شرایط ثبت نام پردیس دانشگاه های سراسری 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه پردیس بین الملل بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه پردیس بین الملل بدون کنکور و آزمون اقدام به جذب دانشجو می نماید. امروزه با توجه به استقبال داوطلبان از روش های تحصیل بدون کنکور و نزدیک به محل کار و سکونت ، دانشگاه ها و رشته های بدون کنکور روز به روز در حال افزایش می باشند.

آغاز به کار و جذب دانشجویان پردیس از سال 67 اغاز شده است و تا امروز بیش از 8۰ درصد دانشگاه ها شروع به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور و بدون آزمون  نموده اند ، دانشگاه علوم پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور فعالیت می نماید ، به این شیوه دانشجو جذب می نماید.

دانشگاه پردیس بین الملل نیز مانند سایر دانشگاه ها (نظیر پیام نور، غیرانتفاعی ، علمی کاربردی و… )، دانشجو جذب می نماید. لازم به ذکر است که شرایط جذب بدون کنکور در هر دانشگاه متفاوت می باشد.  در این مقاله به بررسی پذیرش بدون کنکور دانشگاه بین الملل یا همان دانشگاه پردیس بین الملل بدون کنکور می پردازیم. دانشگاه پردیس بین الملل ده ها واحد دانشگاهی مختلف در ایران دارد ، نام دیگر دانشگاه پردیس بین الملل ، پردیس های خودگردان دانشگاهی می باشد، (نظیر پردیس خودگردان دانشگاه تهران، پردیس خودگردان دانشگاه صنعتی شریف و….).

داوطلبان عزیز می توانند برای اطلاع از میزان شهریه هر دانشگاه و رشته مورد علاقه خود ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

دانشگاه پردیس بین الملل بدون کنکور / بدون آزمون

جذب دانشجو در دانشگاه پردیس بین الملل به صورت بدون کنکور می باشد. همانطور که می دانید رقابت بر سر تحصیل در دانشگاه های معتبر و پرمتقاضی بسیار بالا می باشد زیر این دانشگاه ها از امکانات آموزشی بسیار بالایی برخوردار می باشند، با توجه به این نحوه پذیرش ، متقاضیان می توانند بدون شرکت در آزمون و کنکور و صرفا با پرداخت شهریه ، از امکانات آموزشی دانشگاه های برتر در رشته ی مورد علاقه خود استفاده نمایند. پذیرش متقاضیان با رشته های تجربی ، ریاضی و انسانی، و در رشته های دانشگاهی متعدد و متنوع مانند رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی (رشته های پیراپزشکی پرستاری ، مامایی ، هوشبری ، اتاق عمل ، فیزیوتراپی ، بینایی سنجی و … ) انجام می شود.

متقاضیان تحصیل بدون کنکور و بدون آزمون در دانشگاه های پردیس بین الملل یا پردیس خودگران می توانند جهت مشاوره انتخاب رشته و دانشگاه و اطلاع از میزان شهریه هر دانشگاه و رشته از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند، کارشناسان پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان عزیز خواهند بود.

ارزش مدرک پردیس بین الملل / پردیس خودگردان

ارزش مدرک پردیس خودگردان یا پردیس بین الملل دانشگاه ها یکسان می باشد و امکاناتی که دانشجویان بدون کنکور (روزانه و دولتی) و با کنکور استفاده می نمایند، یکسان است و کلاس ها نیز در نوبت روز برگزار می شود و مهم تر از همه اینکه عنوان پردیس بین الملل نیز در مدرک فارغ التحصیلان قید نمی شود.

متقاضیان گرامی می توانند جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه بین الملل و اطلاع از شرایط ثبت نام و انجام ثبت نام بدون کنکور از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه پردیس بین الملل بدون کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید