سایت دانشگاه مذاهب اسلامی mazaheb.ac.ir

دانشگاه مذاهب اسلامی

جهت مشاوره در زمینه سایت دانشگاه مذاهب اسلامی mazaheb.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قطعا شما داوطلبین کنکور سراسری پس از قبولی در آزمون، دغدغه بزرگتری مثل انتخاب رشته و دانشگاه دارید که اگر درست و از روی علاقه انتخاب نشه روی آینده شغلی شما هم تأثیرش رو خواهد گذاشت پس بهتره از مشاورین متخصص در این زمینه کمک بگیرین، ما در سامانه سایت ها با معرفی دانشگاهها و رشته های موجود در آنها نهایت سعی را داریم به شما در انتخاب درست کمک کنیم در حال حاضر قصد داریم یکی دیگر از دانشگاهها رو به نام دانشگاه مذاهب اسلامی معرفی کنیم؛ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

سایت دانشگاه مذاهب اسلامی mazaheb.ac.ir

بهترین و آسان ترین راه انجام امور دانشجویی مراجعه به سامانه مجازی دانشگاه مربوطه است که سایت دانشگاه مذاهب اسلامی mazaheb.ac.ir نیز این امکان را به کاربران خود می دهد تا از کلیه امور دانشجویی و اطلاع رسانی درباره خدمات آموزشی و رفاهی و تسهیلاتی که این دانشگاه برای دانشجویان و اساتید خود در نظر گرفته بهره مند شوند.

دانشگاه مذاهب اسلامی

دانشگاه مذاهب اسلامی در سال 1371با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی تأسیس شد؛ در این دانشگاه تمام دروس مذاهب اسلامی با اساتید شیعی و سنی ارائه می شود.

دانشگاه مذاهب اسلامی به هدف تربیت نسلی از دانشمندان و محققان مسلمان، پرورش مدرسین و اساتید و پژوهشگران در فقه و مبانی حقوق، اصول، علوم قرآن و حدیث، کلام و عرفان برای دانشگاهها و مدارس و مراکز دینی و فرهنگی، تربیت مبلغ دینی برای داخل و خارج از کشور در سطح مذاهب اسلامی احداث شد اما بهتر است بدانید که هدف اصلی از تأسیس دانشگاه مذاهب اسلامی، همبستگی و تقرب بیشتر پیروان مذاهب اسلامی می باشد.

در این مقاله سعی بر این است تا با معرفی بیشتر دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشکده ها و رشته ها و نیز نحوه پذیرش در این دانشگاه، و معرفی معاونت های آموزشی، پژوهشی و فناوری آن و همچنین معرفی واحدهای دیگر پذیرش دانشجو در گنبدکاووس، سنندج، بندر عباس، زاهدان اطلاعات گسترده تری از طریق سایت سامانه ها در اختیار شما دانشجویان بگذاریم.

بهتر است بدانید ورود به این دانشگاه شرط سنی دارد و حداکثر 30 سال می باشد و پوشش برای خواهران الزامی است و نکته مهم تر اینکه تحصیل در دانشگاه مذاهب اسلامی رایگان می باشد.

ورود به سایت دانشگاه مذاهب اسلامی mazaheb.ac.ir

دانشجویان جدیدالورد مقطع کارشناسی برای ورود به سایت دانشگاه مذاهب اسلامی می بایست با وارد کردن شماره دانشجویی و عنوان کاربری و رمز ورود به این سامانه مجازی وارد شوند.

اگر برای ورود به سایت مشکل داشتید از مشاورین ما در سامانه سایت ها کمک بگیرید.

دانشکده های دانشگاه مذاهب اسلامی

دانشجویان دانشکده های دانشگاه مذاهب اسلامی از دو گرایش مذهبی شیعه و سنی، در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، این دانشگاه دارای 3 دانشکده در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری می باشد.

  • دانشکده فقه و حقوق مذاهب اسلامی
  • دانشکده علوم قرآن و حدیث
  • دانشکده کلام، فلسفه و ادیان

برای اطلاع از جزئیات هر دانشکده از سامانه سایت ها کمک بگیرید.

رشته های دانشگاه مذاهب اسلامی

 

 ردیف رشته  گرایش/ کارشناسی  گرایش/ کارشناسی ارشد گرایش/ دکتری
    1 دانشکده فقه و حقوق مذاهب اسلامی  فقه و حقوق حنفی

فقه حقوق امامیه

فقه و حقوق شافعی

فقه مقارن و حقوق خصوصی اسلامی
فقه مقارن و حقوق عمومی اسلامی
فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی
فقه و مبانی حقوق اسلامی
    2 علوم قرآن و حدیث علوم قرآن
علوم حدیث
تاریخ اسلام
علوم قرآن و حدیث
تاریخ اسلام
     3 کلام، فلسفه و ادیان فلسفه و عرفان اسلامی
ادیان و مذاهب اسلامی
کلام

 

لازم به توضیح است که رشته های فقه و حقوق امامیه، فقه و حقوق حنفی، فقه و حقوق شافعی مختص دانشجویان همان مذاهب است در ضمن هر رشته دارای زیر گروه است که جهت اطلاع از آنها از مشاورین ما در سامانه سایت ها کمک بگیرید.

سامانه آموزش مجازی دانشگاه مذاهب اسلامی

تمامی دانشجویان و اساتید در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه مذاهب اسلامی، جهت ورود و استفاده از سامانه آموزش از راه دور باید به سامانه آموزش مجازی دانشگاه مذاهب اسلامی Lms.mazaheb.ac.ir  مراجعه نمایند.

سامانه آموزش مجازی دانشگاه مذاهب اسلامی

دقت داشته باشید نام کاربری و کلمه عبور برای استفاده دانشجویان،شماره دانشجویی آنها می باشد که باید در کادر بالا یکسان درج شود و برای اساتید کدملی آنها مشخص شده است.

اگر اشتباه وارد شدید نگران نباشید می توانیدبرای آشنایی بیشتر از نحوه ورود به این سامانه از مشاورین ما در سامانه سایتها کمک بگیرید.

سایت ثبت نام دانشگاه مذاهب اسلامی

ثبت نام در دانشگاه مذاهب اسلامی به دو صورت انجام می شود اینترنتی و حضوری که ثبت نام اینترنتی یا از راه دور از طریق ورود به سامانه گلستان golestan.mazaheb.ac.ir انجام می شود.

 

سامانه ثبت نام دانشگاه مذاهب اسلامی

سامانه ثبت نام دانشگاه مذاهب اسلامی

 

شرط دیگر پذیرش در این دانشگاه مصاحبه حضوری است که جهت اطلاع از جزئیات آن می توانید از مشاورین ما در سامانه سایت ها کمک بگیرید.

آدرس و تلفن تماس دانشگاه مذاهب اسلامی

 

واحد برادران

 آدرس دانشگاه مذاهب اسلامی  تهران-انقلاب-فلسطین جنوبی-روانمهر-پلاک3
 تلفن دانشگاه مذاهب اسلامی  02166465252
 سایت دانشگاه مذاهب اسلامی   mazaheb.ac.ir

 

واحد خواهران

آدرس دانشگاه مذاهب اسلامی تهران_ خیابان انقلاب_بعد از چهارراه ولیعصر_ روبروی پارک دانشجو_انتهای کوچه شهید سعید_دانشگاه مذاهب اسلامی
تلفن دانشگاه مذاهب اسلامی 02166493682

 

جهت مشاوره در زمینه سایت دانشگاه مذاهب اسلامی mazaheb.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید