دانشگاه بدون کنکور پزشکی کیش 98 – 99

تحصیل دانشگاه بدون کنکور دندانپزشکی ترکیه

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه بدون کنکور پزشکی کیش 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر قصد دارید در دانشگاه بدون کنکور پزشکی کیش به تحصیل بپردازید، این مقاله را به دقت مطالعه نمایید. برای تحصیل پزشکی بدون کنکور در کیش در سال 98 این صفحه را به دقت مطالعه کرده و با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. با توجه به شدت رقابت برای قبولی در رشته های پزشکی در کنکور، سوالی که برای اغلب علاقمندان به رشته پزشکی وجود دارد این است که آیا می توان از سد محکمی به نام کنکور، برای تحصیل در رشته پزشکی ، عبور کرد؟ خبر خوب این است که این امکان وجود دارد. اگر در کنکور شرکت کرده اید ولی موفق به کسب حداقل رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی نشده اید، میتوانید از سد کنکور عبور کرده و در  دانشگاه کیش به تحصیل پزشکی بپردازید. البته مهم ترین شرط برای ورود به این دانشگاه، توانایی پرداخت شهریه می باشد. 

برای اطلاع از میزان شهریه دانشگاه بدون کنکور پزشکی کیش و تحصیل رشته پزشکی در دانشگاه بین الملل پردیس کیش با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

دانشگاه بدون کنکور پزشکی کیش آزاد بین الملل 98

اگر از علاقمندان به تحصیل رشته پزشکی بدون کنکور می باشید، احتمالا درمورد دانشگاه بدون کنکور کیش آزاد بین الملل اخبار و اطلاعاتی در دست دارید. قصد داریه به شرح نحوه تحصیل پزشکی بدون کنکور و دانشگاه پزشکی کیش آزاد بین الملل بپردازیم. 

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بین الملل کیش برای فارغ التحصیلان دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی علاقه مند به تحصیل در دوره های کاردانی و همچنین فارغ التحصیلان دوره کاردانی جهت تحصیل در دوره کارشناسی ناپیوسته امکان پذیر است. همچنین از متقاضیان تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی ارشد ثبت نام بدون کنکور انجام میشود. پذیرش در دو نوبت، برای ورودیان مهر و بهمن 98 خواهد بود.

با توجه به ظرفیت بالای این دانشگاه در پذیرش انواع مهندسی (هوافضا، صنایع و …) ورود به این دانشگاه بسیار ساده است. پذیرش در اغلب رشته های پرطرفدار و برتر، به صورت بدون کنکور در دانشگاه کیش آزاد بین الملل انجام می شود. توجه داشته باشید که این دانشگاه در سال 98 ارائه دهنده رشته پزشکی و پیراپزشکی نمی باشد. اما سایر دانشگاه های بین الملل و خودگردان در سطح کشور ارائه دهنده رشته های پزشکی و پیراپزشکی می باشند.

برای اطلاع از شرایط پذیرش دانشگاه بین الملل علوم پزشکی قشم روی لینک زیر کلیک کنید:

شرایط دانشگاه پردیس بین الملل علوم پزشکی قشم بدون کنکور

اگر در کنکور شرکت کرده اید، ولی رتبه شما بالاتر از حداقل رتبه لازم برای قبولی پزشکی است، میتوانید برای ثبت نام بدون کنکور پزشکی اقدام کنید. اصلی ترین شرط برای ثبت نام بدون کنکور، توانایی پرداخت شهریه است. یعنی حتی اگر داوطلبی رتبه ای پایین تر از شما و نزدیک به رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در رشته پزشکی را کسب کرده باشد، ولی شرایط پرداخت شهریه را نداشته باشد، برای تحصیل بدون کنکور پزشکی، مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت. اولویت پذیرش بدون کنکور پزشکی با داوطلبانی است که توانایی پرداخت شهریه را داشته باشند. برای اطلاع از میزان شهریه پزشکی بدون کنکور در دانشگاه های دولتی و آزاد و نحوه و شرایط ثبت نام در این دانشگاه، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

مطالب مرتبط: 

قیمت خرید صندلی پزشکی بدون کنکور 98 – 99

برای خرید صندلی پزشکی/ پزشکی بدون کنکور کلیک کنید.

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه بدون کنکور پزشکی کیش 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید