دانشکده علوم پزشکی بروجرد

دانشکده علوم پزشکی بروجرد

جهت مشاوره در زمینه دانشکده علوم پزشکی بروجرد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

خبر های جدید که به تازگی منتشر شدهاست خبر از وجود  ظرفیت های لازم ایجاد دانشکده علوم پزشکی بروجرد می دهد. در پی صحبت های انجام شده از طرف محمدرضا نیکبخت ظرفیت های لازم برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در این شهر وجود دارد. در ادامه می توانید متن خبر های منتشر شده درباره احتمال تاسیس دانشکده علوم پزشکی بروجرد را به طور کامل بخوانید.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

تاسیس دانشکده علوم پزشکی بروجرد

طبق اخبار منتشر شده و گفته های محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان امکان و ظرفیت تاسیس دانشکده علوم پزشکی بروجرد وجود دارد. در حال حاضر شهر بروجرد دانشکده پرستاری دارد و هر سال از طریق کنکور سراسری تجربی دانشجو می پذیرد. دانشکده پرستاری بروجرد از سال 1390 در مقطع کارشناسی پیوسته دانشجوی پرستاری پذیرش می نماید.

در ادامه می توانید گفت های محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان درباره امکان و ظرفیت تاسیس دانشکده علوم پزشکی بروجرد را بخوانید :

محمدرضا نیکبخت در تاریخ 13 آذر ماه گفته اینطور گفته است : بروجرد در راستای ایجاد دانشگاه علوم پزشکی طرفیت‌های خوبی دارد که از جمله آن می‌توان به وجود متخصصین در این شهر اشاره کرد.
وی تصریح کرد: ایجاد دانشکده علوم پزشکی در بروجرد از مطالبات و خواسته‌های مردم این شهرستان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در بروجرد ظرفیت ساختمان آن وجود دارد و برای بیمارستان‌های آموزشی نیز ظرفیت دارد و می‌توان از بیمارستان‌های شهرهای اطارف مانند دورود استفاده کرد.
نیکبخت اضافه کرد: اگر دانشکده علوم پزشکی در بروجر ایجاد شود اتفاق خوبی در این شهرستان خواهد افتاد و استعداد آن در شهرستان وجود دارد.

دانشکده علوم پزشکی بروجرد

دانشکده علوم پزشکی لرستان

دانشکده علوم پزشکی لرستان در سال 1370 تاسیس شده است. دانشکده علوم پزشکی لرستان هرسال از طریق کنکور سراسری گروه آزمایشی تجربی در رشته های مختلف دانشجو می پذیرد. در حال حاضر تعداد 2929 نفر دانشجو در 32 رشته مقطع تحصيلی مشغول به تحصيل هستندكه64درصد زن و 36 درصدمرد می باشند.

اين دانشگاه دارای هفت معاونت بهداشتی، درمان ، غذا و دارو، آموزشی، دانشجويی و فرهنگی ،تحقيقات و فناوری و توسعه مديريت و منابع انسانی است و هرسال تعداد زیادی دانشجو در رشته های مامایی ، دندانپزشکی ، پیراپزشکی ، بهداشت و تغذیه داروسازی خرم آباد ، پرستاری اليگودرز، پرستاری و فوريت های پزشكی پلدختر و پرستاری بروجرد ويک مركز آموزش عالی سلامت در شهرستان دورود و … میپذیرد.

 

در صورتی که خواهان برنامه ریزی تحصیلی و آگاهی از رتبه های قبولی  در این دانشگاه هستید می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

دانشکده علوم پزشکی بروجرد

جمع بندی مقاله

خبر های منتشر شده حاکی از آن است که امکان و ظرفیت تاسیس دانشکده علوم پزشکی بروجرد در حال حاضر وجود دارد. در این مقاله می توانید صحبت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان درباره این موضوع را بخوانید. در صورتی که اخبار تازه ای درباره روند تاسیس دانشکده پزشکی بروجرد انتشار پیدا کند این مقاله برای شما بروز رسانی خواهد شد.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه دانشکده علوم پزشکی بروجرد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید