حذف مدرک تحصیلی و سن در استخدام دستگاه های اجرایی

زمان تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون دستگاههای اجرایی

جهت مشاوره در زمینه حذف مدرک تحصیلی و سن در استخدام دستگاه های اجرایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

حذف مدرک تحصیلی و سن در استخدام دستگاه های اجرایی ادارات دولتی اعلام شد. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس حذف شدن مدرک تحصیلی را از پروسه استخدام ، بر اساس مصوبه کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری ، خبر داد.
سن استخدام در کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری، بر اساس مدرک تحصیلی بین 20 تا 40 سال است.

حذف مدرک تحصیلی و سن در استخدام دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی

بر اساس تصمیم کمیسیون مشترک مدرک تحصیلی حذف گردید و به این دلیل ، معیار سن برای تمام افراد درنظر گرفته شد که بتوانند بین 20 تا 40 سال مستخدم دولت شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد با حذف شدن شرط مدرک تحصیلی از شرایط استخدام مراکز و ادارات دولتی دستگاه های اجرایی، جوانان می توانند از این فرصت های شغلی استفاده کنند و تبعیض ایجاد شده حذف شد مثلا افرادی که مدرک تحصیلی فوق دیپلم دارند و 38 سال ین دارند نیز م می توانند متقاضی استخدام ادارات دولتی شوند.

حذف شرط مدرک تحصیلی از مراحل استخدام ، به نفع صندوق های بازنشستگی می باشد ، به طور مثال فردی که در 20 سالگی استخدام می شود و در سن 50 سالگی بازنشسته می شود ، صندوق ها باید 25 سال مستمری به این فرد پرداخت کنند، اما اگر فردی در 35 سالگی استخدام شود در 65 سالگی بازنشسته شود، صندوق ها به عمر مفید توجه داشته و فقط 10 سال نسبت به متوسط عمر مفید مستمری پرداخت خواهند کرد.

پس حذف شرایط سن و مدرک هم به نفع نیروهای جویای کار است و هم به نفع صندوق های بازنشستگی، با توجه به این موضوع احتمالا این مصوبه ، توسط نمایندگان در صحن علنی تایید خواهد شد.

www.hrtc.ir – سایت استخدام دستگاه های اجرایی

متقاضیان استخدام در مراکز و ادارات دولتی، لازم به سایت دستگاه های اجرایی وارد شوند، برای مشاهده راهنمای استفاده از سایت استخدام روی لینک زیر کلیک نمایی:

www.hrtc.ir

دستگاه های اجرایی شامل:

دستگاه های اجرایی شامل کلیه وزارتخانه ها، موسسات دولتی، موسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر ان ها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است مانند شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی ، بانک ها و بیمه های دولتی ، کلیه دستگاه های موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه اجرایی می باشند.

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

ادارات دولتی برای استخدام ، اقدام به برگزاری آزمون می کنند ، واجدین شرایط می توانند در آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی ثبت نام نمایند، با توجه به اینکه شرایط سنی و مدرک تحصیلی نیز احتمالا حذف خواهد شد، افراد بیشتری می توانند جهت ثبت نام در ادارات دولتی اقدام نمایند، برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استخدامی روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

با توجه به اینکه خبر حذف مدرک تحصیلی و سن در استخدام دستگاه های اجرایی هنوز توسط نمایندگان مجلس تایید نشده است، برای اطلاع از اخبار مربوط به تایید طرح مذکور و انجام ثبت نام در آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی، ادارات و مراکز دولتی ، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه حذف مدرک تحصیلی و سن در استخدام دستگاه های اجرایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
5 دیدگاه برای “حذف مدرک تحصیلی و سن در استخدام دستگاه های اجرایی”
  1. سلام و عرض ادب
    من به دلیل مشکل مالی نتونستم مدرک موقت رو از دانشگاه بگیرم آیا آموزش و پرورش دوباره استخدامی داره؟

    • سلام.بله پیگیراطلاعیه بعدی باشیدازسایت

      • ایا سن استخدام حذف شده و ایا در فراگیر هفت اعمال خواهد شد

        • سلام دوست محترم شرط سن هنوز حذف نشد پیگیراطلاعیه زمان ثبت نام باشید

  2. سلام.یعنی دستگاه اجرایی هفتم شرایط سنی ومدرک رشته مورد نظر وجود ندارد….یعنی میشه من که رشته حقوق هستم اموزش وپرورش ثبت نام کنم

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید