جزئیات رشته های دارای شرایط خاص کنکور 98

دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه جزئیات رشته های دارای شرایط خاص کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این جزئیات رشته های دارای شرایط خاص کنکور 98 به اطلاع عموم داطلبان می رسد. شرایط و جزئیات رشته های دارای شرایط خاص در کنکور از سوی سازمان سنجش اعلام می شود. اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص کنکور نیز به همراه جزئیات مرحله دوم پذیرش این رشته ها اعلام می شود.

دانشگاه های دارای شرایط خاص نظیر دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم، دانشگاه شاهد، بقیه الله، امام حسین و … می باشد. این دانشگاه ها دارای چند مرحله جهت پذیرش نهایی می باشند. بعد از قبولی در کنکور ، داوطلبان مورد پذیرش در مرحله آزمون سراسری، به مصاحبه و سایر مراحل گزینش دعوت می شوند. 

اهیمت مصاحبه در پذیرش رشته های دارای شرایط خاص بسیار زیاد است. به همین دلیل دانشگاه ها برای رشته های دارای شرایط خاص ، اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت اعلام می کنند. به این ترتیب به آخرین داوطلبانی که رتبه لازم برای دعوت به مصاحبه را کسب نکرده اند نیز به مصاحبه دعوت می شوند. اگر در مرحله مصاحبه و گزینش مورد پذیرش قرار بگیرند، فرصت ورود به رشته های دارای شرایط خاص کنکور 98 را خواهند داشت.

برای مشاوره و اطلاع از سوالات و نحوه مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 98 از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جزئیات رشته های دارای شرایط خاص کنکور سال 98

پیرو اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، درخصوص جزئیات رشته های دارای شرایط خاص کنکور سال 98، اسامی معرفی‌ شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ رشته‌ های ‌تحصیلی دارای شرایط خاص کنکور و جزئیات مرحله دوم پذیرش رشته های خاص اعلام می شود. 

در گزینش نهایی هر رشته صرفا افرادی قبول می شوند که با توجه به برنامه زمانی در مصاحبه و مراحل گزینش مورد تایید قرار بگیرند. صلاحیت عمومی داوطلبان توسط هیات مرکزی گزینش ذیربط تایید می شود. پیرو ضوابط و شرایط هر دانشگاه و حد نصاب نمره برای هر رشته نتیجه نهایی برای پذیرش رشته های دارای شرایط خاص کنکور اعلام می گردد.

رشته های دارای شرایط خاص کنکور سال 98 شامل:

  • کدرشته های متعدد دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
  • دانشگاه شهید مطهری
  • دانشگاه شاهد
  • علوم‌پزشکی بقیه‌ الله
  • دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری
  • دانشگاه صدا و سیما
  • دکتری بیوتکنولوژی دانشگاه تهران
  • مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی بیمه اکو در دانشگاه علامه طباطبائی
  • دانشکده غیرانتفاعی رفاه
  • دانشگاه غیر انتفاعی امام رضا مشهد

فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته های دانشگاه های مذکور از میان داوطلبانی که کد رشته محل های مربوط را انتخاب کرده اند و حد نصاب لازم برای چند برابر ظرفیت را کسب کرده اند، اعلام می شود. در اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته های دارای شرایط خاص کنکور سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراتب تقدم داوطلبان را در نظر می گیرد. 

داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته های دارای شرایط خاص قرار می گیرند، باید از شرایط اختصاصی هر یک از دانشگاه هاو مراکز مربوط مطلع باشند. بنابراین حتما برای اطلاع از شرایط اختصاصی پذیرش هر دانشگاه و زمان و نحوه مصاحبه برای رشته های خاص کنکور 98 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید .

برای مشاوره و اطلاع از جزئیات رشته های خاص سال 98 ، سوالات و نحوه مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 98 از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

اگر از دسته داوطلبانی می باشید که نسبت به انتخاب یک یا چند کد رشته محل از مؤسسات مذکور دارای شرایط خاص مندرج در این اطلاعیه اقدام کرده اید اما در این مرحله معرفی نشده اید، و یا شانس قبولی در اولویت های بالاتر از کدهای مربوط به این رشته‌ ها و شرایط خاص را دارید و یا موفق به کسب حداقل نمره معرفی در این مرحله شده اید، برای اطلاع از دلیل عدم معرفی در این مقطع در کارنامه نتایج نهایی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه جزئیات رشته های دارای شرایط خاص کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید