جذب اعضای هیات علمی شهریور ۹۹

جذب اعضای هیات علمی

جهت مشاوره در زمینه جذب اعضای هیات علمی شهریور ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فراخان جذب اعضای هیات علمی در شهریور ۹۹ طی اطلاعیه ای از مرکز جذب اعضای هیات علمی اعلام شده است در این مقاله می توانید از شرایط جذب در شهریور ماه 99 و جدول زمان بندی فراخوان صحبت شده است . متقاضیان استخدام در هیات علمی شهریور ۹۹ می توانند از شرایط جذب مطلع شوید.

فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور ۹۹

در راستای اجرای مصوبه جلسه شماره 81 هیات عالی جذب اعضای هیات علمی برنامه زمان بندی بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی ( پیمانی و طرح سربازی ) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور ۹۹ به شرح زیر می باشد.

جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها

با توجه به محدودیت های اعلام شده در خصوص استخدام اعضای هیات علمی دانشگاه ها باید به این نکته توجه شود که افراد ثبت شده باید مطابقت کامل با نقشه جامع کشوری را داشته باشند و از هر گونه ثبت نیاز افراد به صورت تخمینی باید خودداری شود. معتبر نمودن تقاضا های ثبت نام از وظایف  مرکز نظارت و ارزیابی است که معمولا در تطابق با مصوبات هیأت امنا و نقشه جامع و طرح راهبردی دانشگاه صورت می گیرد.

شرایط استخدام اعضای هیات علمی شهریور ۹۹

شرایط استخدام اعضای هیات علمی شهریور ۹۹ در هنگام پذیرش داوطلب قید خواهد شد و ضروری می باشد همراه با اعلام نیاز شرایط جذب نیز برای هر دانشگاه ذکر شود.

شرایط علمی در صورت هوشمند سازی سامانه از طریق سامانه جذب اعضای هیات علمی اعلام می شود در غیر اینصورت به صورت حضوری به اطلاع داوطلبان خواهد رسید این اعلام شرایط بدین منظور صورت می گیرد که در هنگام غربالگری داوطلبان با حذف گروهی مواجه نشوند. لازم به ذکر است شرایط نباید به گونه ی از پیش تعیین شده باشد و یا ناقض قوانین و مقررات جذب باشد و ضمن انتخاب عادلانه باید ظرفیت مشارکت عموم افراد را محدود نسازد.

برای اطلاع از زمانبندی های دقیق جذب هیات علمی در شهریور 99 می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید و از این زمان ها مطلع شوید

 شرایط ثبت نام اعضای هیات علمی

از شرایط ثبت نام اعضای هیات علمی می توان به حقوق مکتسبه در هنگام ثبت نام اشاره کرد. هر داوطلب به محض ثبت نام از  حقوق تعیین شده در آن هنگام برخوردار است و باید شـرایط سـالم و عـادلانه شـرکت وی در رقابت فراهم گردد و از هرگونه ضایع شدن حق قبل از بررسی صلاحیت وی خودداری شود . هرگونه ضایع نمودن حق و دور شدن از رقابت عادلانه و تنظیم شده موجب خسارت خواهد شد.

سامانه جامع جذب اعضای هیات علمی

فرایندهای جذب از طریق سامانه جامع جذب اعضای هیات علمی به نشانی mjazb.ir صورت می گیرد. لازم به ذکر است تمامی افراد ذینفع از جذب اعضای هیات علمی و مراجع ذی ربط مراحل جذب اعضای هیات علمی را از طریق همین سامانه پیگیری نمایند. در صورت هوشمند سازی این سامانه شرایط ثبت نام و استخدام نیز به داوطلبان از طریق سامانه اعلام خواهد شد در غیر این صورت به صورت حضوری می توانید از امکانات آن استفاده شود. اطلاعیه های مربوط به استخدام اعضای هیات علمی شهریور ماه ۹۹ در سامانه جامع جذب اعضای هیات علمی اعلام خواهد شد.

جدول زمان بندی فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور ۹۹

در این جدول می توانید زمان بندی اعلام نیاز، بررسی اعلام نیاز  و همینطور صلاحیت استخدام را مشاهده نمایید و طبق این جدول به سامانه جذب اعضای هیات علمی مراجعه کرده و از وضعیت خود مطلع شوید.

اقدام کننده  اقدام تاریخ شروع تاریخ خاتمه
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اعلام نیاز 99/6/15 99/7/16
مرکز نظارت بررسی اعلام نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و تخصسص ظرفیت 99/7/19 99/7/30
دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت 99/8/3 99/8/9
مرکز جذب اعضای هیات علمی فراخوان 99/8/10 99/9/18
دانشگاه ها و مراکز99/9/22 آموزش عالی بررسی اولیه پرونده متقاضیان دارای شرایط اولیه کمیته های بررسی توانایی های علمی و صلاحیت عمومی 99/9/22 99/12/22
نتیجه بررسی صلاحیت های علمی و عمومی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی
اتخاذ تصمیم در هیات اجرایی جذب دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی
ارسال پرونده متقاضیان مورد تایید هیات اجرایی جذب دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دبیرخوانه هیات مرکزی
مرکز جذب اعضای هیات علمی بررسی مرکز جذب و طرح در هیات مرکزی 1400/1/15 1400/2/30
دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اعلام نتیجه نهایی توسط دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به متقاضیان حداکثر تا 1400/4/1

جهت مشاوره در زمینه جذب اعضای هیات علمی شهریور ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید