ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99

ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

طبق اخبار منتشر شده پذیرفته شدگان در مقطع کاردانی دانشگاه های فنی و حرفه ای می توانند از تاریخ جمعه 25 مهر ماه 99 تا دوشنبه  28 مهر ماه 99 اقدام به ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان و نحوه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید کشور  این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید.

زمان ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای

با توجه به اخبار اعلام شده زمان ثبت نام دوره کاردانی برای پذیرفته شدگان این مقطع از تاریخ جمعه 25 مهر ماه سال جاری تا روز دوشنبه مورخ  28 مهر مقرر شده است. با  توجه به شیوه ویروس کرونا در کشور ثبت نام مقطع کاردانی فنی و حرفه ای نظام جدید به صورت مجازی در سایت دانشکد ها صورت می گیرد. متقاضیان ثبت نام کاردانی از مراجعه حضوری به دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای  خود داری نمایند.
با توجه به تاخیری که در تقویم آموزشی و اعلام اسامی پذیرفته شدگان از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور در مقطع کاردانی به دلیل شیوع کرونا افتاده است بازه زمانی ای که در مهر ماه برای ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای در نظر گرفته شده است تمدید نمی گردد لذا در زمان مشخص شده پذیرفته شدگان مقطع کاردانی بایداقدام به ثبت نام در دانشکده خود نمایید.
پذیرفته شدگان ورودی های مهر ماه و بهمن ماه باید نسبت به ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای در زمان مقرر در مهر ماه اقدام کنند. عدم ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان به منزله انصراف از تحصیل در مقطع کاردانی دانشکده و آموزشگاه های وابسته  محسوب می شود.
ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99

نحوه ثبت نام کاردانی 99

پس از اعلام نتایج قبولی کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای کشور در سایت سنجش و آموزش به نشانی sanjesh.org داوطلبان می بایست در صورت کسب قبولی در مقطع کاردانی دربازه زمان اعلام شده جهت ثبت نام به سایت دانشکده و یا آموزشکده ای که موفق به قبولی در آن شده اند ، مراجعه نمایند و اطلاعات خود را وارد نمایند. مدارک ثبت نام  در مقطع کاردانی هر کدام از دانشکده ها در سایت مربوطه درج شده است.
  • ثبت نام در سایت دانشکده ها و به صورت مجازی صورت می گیرد. از مراجعه حضوری برای ثبت نام به علت شیوع ویروس کرونا خودداری فرمایید.

جمع بندی

در این مقاله زمان دقیق ثبت نام در مقطع کاردانی فنی و حرفه ای دانشکده و آموزشکده های مربوطه برای ورودی های مهر و بهمن اعلام شده است تا در زمان مشخص به سایت دانشکده ای که در آن موفق به قبولی شده اند مراجعه و ثبت نام نمایند.

 

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای

درباره “ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99”باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

مقالات مرتبط با این مقاله

شما می توانید برای کسب اطلاعات مرتبط با مقطع کاردانی 99 مقاله های زیر را مطالعه نمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید