ثبت نام وام مسکن ایثارگران

تخمین رتبه کنکور سراسری 99 برای دارندگان سهمیه ایثارگران

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام وام مسکن ایثارگران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از جزئیات نحوه دریافت و ثبت نام وام مسکن ایثارگران در سال 99 مطلع می شوید. خبر جدید ثبت نام وام مسکن ایثارگران اعلام شد. تسهیلات جدید مسکن ایثارگران افزایش خواهد داشت. زماناعطای وام مسکن جدید ایثارگران هر ساله از تابستان آغاز می شود و از اوایل مهر ماه 99 پرداخت وام جدید ایثارگران انجام می شود. تاکنون 30 هزار نفر از ایثارگران این تسهیلات را دریافت کرده اند.

مدیر کل مسکن و امور گلزاهای بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد، خانواده شهدا شامل همسر و فرزندان ، والدین ایثارگران، تمام آزادگان و جانبازان با اولویت درصد از کارافتادگی، فرزندان جانبازان 70 درصد و همسر جانبازان متوفی با توجه به مفاد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مشمول دریافت وام مسکن ایثارگران می باشند. 

مبلغ تسهیلات و ثبت نام وام مسکن ایثارگران در سال 99 

مدیر کل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران مبلغ تسهیلات و ثبت نام وام مسکن ایثارگران در سال 99 را مشخص کرد. بنیاد شهید و امور ایثارگران، هر سال با توجه به میزان افزایش تورم در کشور ، با هدف افزایش تسهیلات مسکن، به هیات دولت پیشنهاد می دهد. امسال نیز مطابق روال سال های قبل پیشنهاد افزایش 30 درصدی وام مسکن ایثارگران توسط هیات دولت مورد پذیرش قرار گرفت و تصویب شد.

ثبت نام وام مسکن ایثارگران در سال 99

سقف تسهیلات وام ایثارگران در سال 99 : سقف تسهیلات به ازای هر واحد مسکونی

  • در شهرهایی با جمعیت بیش از یک میلیون نفر یک میلیارد و 300 میلیون ريال است. 
  • سایر شهرستان ها مبلغ 850میلیون ريال است
  • روستاها مبلغ 500 میلیون ريال است

ایثارگرانی که قبلا وام گرفته اند اگرتاکنون کمتر از 20 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند و تا پایان سال 95 آن را تسویه کرده اند می توانند دوباره وام بگیرند.

میزان سود وام مسکن ایثارگران 4 درصد است. این وام به واجدین شرایط تعلق می گیرد. هیات دولتی بعد از تصویب تسهیلات وام ایثارگران، آن را به دستگاه هایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران ، بانک مرکزی ، وزارت راه و مسکن و شهرسازی نیز ابلاغ می کند. 

بعد از ابلاغ مصوبه وام مسکن به بانک مرکزی، باید از سوی شورای پول و اعتبار تصویب شود. بعد از تعیین بانک های وام دهنده و سهمیه مورد نظر اختصاص میابد و ایثارگران وام مسکن را دریافت می کنند. مراحل اعطای تسهیلات وام ایثارگران از تابستان آغاز می شود و از اوایل مهر ماه 99 پرداخت وام جدید ایثارگران انجام می شود.

نحوه ثبت نام وام مسکن ایثارگران

نحوه ثبت نام وام مسکن ایثارگران بسیار ساده می باشد. با گذراندن مراحل زیر می توانید به راحتی وام مسکن ایثارگران را ثبت نام نمایید.

  1. همراه داشتن مشخصات شخصی فرد ایثارگر اعم از نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره شناسنامه، آدرس محل سکونت و کد پستی.
  2. درخواست کد برخط از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل پرونده.
  3. مراجعه به سایت ایثار به نشانی isaar.ir 

ایثارگران در سامانه ایثار باید به قسمت سامانه خدمات الکترونیک ایثار مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند. در انتها پس از ثبت اطلاعات و مشخصات ایثارگران، سامانه به صورت هوشمند مشخصات آن ها را بررسی و بر اساس اولویت های تعیین شده طبق قانون، وام مسکن به ایثارگران عزیز تعلق می گیرد. همچنین اطلاعات مربوط به تخصیص وام مسکن از طریق بنیاد شهرستان محل پرونده به ایثارگران اطلاع رسانی می شود. نکته مورد بحث این است که به دلیل محدودیت منابع و وجود اولویت های متعدد، ممکن است تخصیص وام به برخی از متقاضیان به سال های آینده موکول گردد.

دریافت وام مسکن بنیاد شهید

در این بخش مراحل دریافت وام مسکن بنیاد شهید برای اطلاع ایثارگران، خانواده شهدا و سایر افرادی که این وام شامل آنها می شود ارائه شده است.

  •  ارائه مشخصات دقیق شخص ایثارگر به همراه آدرس و کد پستی محل سکونت
  •  ثبت اطلاعات ایثارگر در سامانه خدمات الکترونیک ایثار
  •  درخواست کد برخط از بنیاد شهیدی که پرونده ایثارگر در آن ثبت شده است.

در نهایت این سامانه با توجه به بررسی‌های هوشمند خود و اولویتهای بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به پرداخت وام های مربوطه اقدام می نماید.

جمع بندی

در این مقاله در ارتباط با ثبت نام وام مسکن ایثارگران صحبت کردیم و مراحل ثبت نام وام مسکن را توضیح دادیم. شرایط واجدین دریافت وام مسکن ایثارگران نیز اعلام شد. شما می توانید پاسخ سوالات خود را به صورت کاملا رایگان در انتهای همین مقاله از مشاورین مجموعه صدای مشاوران دریافت نمایید. برای این کار کافیست سوال خود را در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله مطرح نمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن در همین صفحه به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام وام مسکن ایثارگران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
63 دیدگاه برای “ثبت نام وام مسکن ایثارگران”
  1. ثبت نام وام مسکن جانبازان

    • سلام دوست محترم از بینیاد پیگیرباشید ابتدا تقاضا راثبت بعد از طریق سایت ثبت نام کنید

  2. سلام وام ایثارگران به رزمندگان داوطلب بالای 6 ماه تعلق میگیرد

  3. سلام ببخشید سربازای ۱۶ ماه خدمت در جبهه شامل وام میشوند

  4. چه وام هایی به افرادی که کارت ایثار گری با ۶ ماه حضور در جبهه را دارند تعلق میگیرد؟

  5. وام خرید خودرو به جانبازان زیر25درصد تعلق میگیرد یاخیر

    • سلام دوست محترم خبرجدیدی دراین رابطهاعلام نشده است

  6. چرا فرزندان زیر۲۵درصد گارمن استخدام نمی شوند ولی کارگران استخدام رسمی می‌شوند

  7. سلام چرا معیشتی را بحساب نمیریزند

  8. پدرم ۲۴ماه جبهه داره کارت ایثارم داره آیاوامی تعلق میگیرد

  9. با سلام و احترام
    من جانباز 25 درصد هستم که تا کنون هیچ‌گونه تسهییلاتی دریافت نکردم اما در حال حاضر نیاز به وام مسکن دارم . مبلغ آن چقدر است و چگونه میتوانم این وام را دریافت کنم؟

    • سلام دوست محترم از طریق بنیادشهرتانم اقدام نمایید تا درنوبت قراربگیردباتوجه شهر محل سکونت متفاوت هست. مبلغ جدید وام احتمالا از نیمه مهر اعمال می شود.

  10. سلام جانباز پنج درصد هستم از سال ۹۴ دربنیاد شهید اسلامشهر برای وام مسکن ثبت نام کردم ولی هر وقت مراجعه می کننم می گویند بودجه نداریم هنوز اعلام نگرده اند وجواب های سر بالا باید چکار کنم بازنشسته هستم

    • سلام دوست محترم شما از بنیاد شهید باید پیگیری نمایید

  11. این وام به رزمندگانی که مستمری از سپاه دریافت میکنند هم تعلق میگیرد؟؟؟

    • سلام دوست محترم وام نیاد برای خانوده شهدا جانبازان وازادگان می باشد

  12. سلام پدر من از ایثارگران وظیفه ارتش بودن این وام تعلق میگیره یا نه؟

    • سلام دوست محترم وام بنیاد به خانواده شهدا جانبازان وازادگان تعلق می گیرد

  13. با سلام، ما قبلا 18 ملیون وام گرفتیم و تسویه هم شده الان برای 130 اقدام کردیم فرستادن مسکن و شهرسازی، میگن یارانه وام قبلی رو به مبلغ 6 ملیون و سیصد تسویه کنید تا بلامانع صدور کنیم. آخه این از کجا دراومد چکار میشه کرد، منتظر راهنماییتون هستم با سپاس

  14. سلام.قاسمی هستم کارت ایثارگری دارم سابقه22ماه مناطق عملیاتی و درامدوشغل ثابت ندارم بیمه ومسکن ندارم و…ایاوام مسکن وغیر…به من تعلق میگیرد تشکر

    • سلام دوست محترم وام مسکن بنیاد به خانواده شهدا جانبازان وازادگان تعلق مگیرد برای مشاوره جامعتردرصورت تمایل بامشاوران ما درارتباط باشید

  15. ۲سلام خسته نباشید ملکی در تهران خرید کردم که موعد سند اون اول شهریور هست. چطور باید از وام استفاده کنم وقتی وام رو مهر به بعد پرداخت می کنن؟ ممنون می شم جواب بدین

    • سلام دوست محترم وام بنیاد مربوط به خانواده شهدا جانبازان وازادگان می باشد

  16. سلام من میخواستم وام جانبازی دایی ام رو بگیرم البته خودم خواهرشهیدم این وام به ماهم تعلق میگیره؟؟؟اگرنه چه قدر زمان میبره برای دریافتش؟درضمن وام جعاله هم میتونیم بگیریم یافقط مسکن؟

  17. سلام.22ماه درجبهه ارتش عملیاتی بودم تاکنون شغل ودرامدثابتی ندارم متاهل هستم بیمه هم ندارم بفرمائید حقوق به من تعلق میگره وبیمه چطور…

  18. سلام وام شهری به جانباز ۲۵ درصدی که وام روستایی رو گرفته ولی هنوز تسویه اش نکرده اگر یکجا تسویه اش بکنه تعلق میگیره؟

  19. سلام بازپرداختش چند ساله است این وام؟

  20. باسلام و وقت بخیر،
    شرایط وام مسکن و اشتغال برای فرزند جانباز25درصد را توضیح بدید،و اینکه شاغل دولتی نشدم وتاکنون هیچ تسهیلاتی دریافت نکردم .
    تشکر

  21. من فرزند جانباز ۵۰ درصد هستم پدرم فوت کردن،ایا وام مسکن من مسکن من میتونم بگیرم، حقوق دریافت میکنم

  22. سلام فرزند جانبازم زیر ۲۵٪ تسهیلات برای خود اشتغالزایی تعلق میگیره

  23. باسلام
    سال 83وام جانبازی گرفته بودم وسال 90تسویه شد وحالا مجددا درخواست وام کردم وتاکنون هیچ پیام وجوابی برای بنده نیومده وآیا بخواهم وام مسکن جانبازی بگیرم با وجود چک برگه خورده میتوان وام بگیرم

    • سلام دوست محترم برای وام مجددبایداز بنیادشهید استان خود پیگیری نمایید

  24. باسلام و خسته نباشید
    من دارای 8 ماه خدمت جبهه هستم و مستاجر, میخواستم ببینم وام مسکنی با کارت ایثارگری به من تعلق می گیره؟ باید بگم تا اکنون از هیچ نوع تسهیلات دولتی استفاده نکردم.
    باتشکر از شما

  25. سلام ما والدین(پدر مادر) ، رزمنده هستیم ایا به ما که فاقد مسکنیم تصحیلات تعلق میگیرد؟

    • سلام دوست محترم بنیادشهید یه رزمندگان وامی ارائه نمی دهد

  26. با سلام و درود،همسرم سی ماه سابقه جبهه دارد،کارت ایثار هم تازه گرفته و تاکنون ازهیچ تسهیلاتی استفاده نکرده است،الان نیاز مبرم به وام مسکن و کمک هزینه خودرو داریم،چطور اقدام کنیم.

  27. باسلام بنده آزاده وجانبازده درصد هستم مستاجرهستم وبااین اندک ودیعه جای رانمی توانم برای سکونت پیداکنم آیامیتوانم وام ازبنیادشهیددریافت کنم؟صاحب خانه هم میفرمایدمشکل من نیست لطفآمراراهنمایی بفرمایید.

  28. سلام و خسته نباشید.بنده همسر شهید هستم سال ۸۶ ده میلیون تومان وام مسکن دریافت کرده ام و سال ۹۷ تصفیه کرده ام میخواستم ببینم آیا امسال شامل وام مسکن میشم یا نه ممنونم از پاسخگویی تان هستم

    • سلام دوست محترم شما باید از بنیاد شهید پیگیری نمایید

  29. پس چرا میگن وام برا ایثارگران میدن؟؟من بابام 24ماه جبهه داره خب کووو ما ک تا بحال هیچی ندیدیم

    • سلام دوست محترم به خانواده شهدا جانبازان وازداگان تعلق می گیرد

  30. پدر من 28 ماه جبهه داره وکارت ایثار گری هم داره وامی تعلق میگیره

  31. سلام اینجانب سابقه ۲۸ماه حضور در جبهه دارم البته سربازی # وام خرید مسکن ایثارگری به من تعلق میگیره اگه جواب منفی هست
    چرا پس به ما که در ارتش بودیم وبه جبهه رفتیم کارت ایثار دادن
    ما هم برای این کشور جنگیدیم چرا باید تبعیض قایل بشن ماهم مسلمون هستیم با عشق به کشور واسلام رفتیم سربازی والا زمان جنگ نمیرفتیم سربازی چون اتفاقی برای ما نیفتاده به ما وام نمیدن

  32. وقت بخیر ،درباب وام مسکن که اخیرا اعلام شده شهرستان به مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان لطف نموده بفرماید آیا فرصت ثبت نام محدود است مثلا تا آخرهمین هفته ؟! درحالیست که کلا ۲ روز از مطلع شدنم توسط آشنایان و دوستان میگذرد ،ممنون میشم در اسرع وقت پاسخ دهید🙏

  33. سلام وخسته نباشید به تمام رزمندگان که جانانه جنگیدند وهرگزتسلیم نشدند وسلام خدمت تمام مسعولین بنیاد شهید که اینقدر تبعیض بین رزمنده وجانبازان قایلند به خداقسم ماهم مثل شهداوجانبازان عزیز توجبهه ها بودیم وگاهی اوقات 48ساعت گشنه ماندیم ولی سعادت شهادت یاجانبازی رانداشتیم گناه ماچیست والله دیگه شرمنده خانواده هستیم بسه دیگه ..نه شغلی نه خانه ای نه درامدی

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید