طرح ثبت نام معلم تمام وقت 98 – 99 + افزایش حقوق

زمان جدید برگزاری کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه طرح ثبت نام معلم تمام وقت 98 – 99 + افزایش حقوق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام معلم تمام وقت و افزایش حقوق آغاز شد. تا اسفند 97، حدود ۹ هزار معلم در طرح معلم تمام وقت ، ثبت نام کردند. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اعلام کرد، در طرح معلم تمام وقت به طور میانگین 500 هزار تومان به حقوق این دسته از معلمان اضافه می شود.

از 15 بهمن 97 تا اول اسفند 9هزار نفر ثبت نام کردند و در اسفند ماه حدود 11هزار نفر دیگر نیز ثبت نام کردند. هنوز هم برای عضویت و ثبت نام در طرح معلم تمام وقت فرصت دارید. برای پیگیری مراحل ثبت نام معلم تمام وقت و ثبت نام معلم تمام وقت، می توانید از طریق شماره تلفن های همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

به این دلیل که افرادی که هم اکنون وارد طرح می شوند جابه جا شده اند و درآمد حق التدریس آن ها به حقوق ثابتشان اضافه می شود، زمان برای ثبت نام متقاضیان جدید در طرح معلم تمام وقت هم چنان باقی است.

برنامه امتحانات نهایی خرداد 98

طرح ثبت نام معلم تمام وقت و افزایش حقوق 

طرح ثبت نام معلم تمام وقت و افزایش حقوق ، به نفع فرهنگیان است و افزایش حقوق را به دنبال دارد. میزان افزایش حقوق به طور میانگین حدود 500هزار تومان است. 

میانگین افزایش حقوق 500 هزار تومان در طرح ثبت نام معلم تمام وقت 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ، اعلام کرد حداقل و حداکثر افزایش حقوق برای معلمان حاضر در طرح معلم تمام وقت ، برای افرادی که عضو این طرح هستند به‌صورت متوسط یا به اصطلاح خرج در رفته حدود 470 تا 500 هزار تومان است که به حقوق اضافه شده است.

نحوه افزایش حقوق معلم تمام وقت به این صورت است که به طور مثال یک معلم در طول هفته 24 ساعت کاری دارد و در کنار آن 12 ساعت نیز حق التدریس دارد، 6 ساعت حق التدریس بر روی حقوق ثابت اضافه می شود، پس موضوع ارتباطی به افزایش حقوق ندارد و فقط دریافتی ها هدفمند‌تر و شفاف تر می شود.

زمان و نحوه ثبت نام در طرح معلم تمام وقت

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش تهران زمان و نحوه ثبت نام در طرح معلم تمام وقت را اعلام کرد. این طرح، افزایش ساعات کار یا بهبود معیشت را دنبال نمی کند. متقاضیان می توانند حق التدریس خود را ماهانه در حقوق رسمی خود دریافت کنند و این در طول 12 ماه سال برای معلمان اعمال خواهد شد. به این ترتبیت که دبیران و هنرآموزان متقاضی افزایش ساعت تدریس تا سقف 30 ساعت مجاز می باشند. متقاضیان می توانند تقاضای خود را بابت افزایش 6 ساعت کار در ادارات آموزش و پرورش اعلام کنند. با اجرای این طرح 17/5 درصد از حقوق ثابت و فوق العاده مستمر به حکم آن ها اضافه می شود و ساعت کار آنها 6 ساعت افزایش خواهد یافت.

مزیت این طرح این است که این مبلغ در بازنشستگی هم محاسبه می شود. درضمن همان مبلغ پرداختی در حق‌التدریس صرفا در حکم معلمان اعمال خواهد شد. 

به این دلیل که افرادی که هم اکنون وارد طرح می شوند جابه جا شده اند و درآمد حق التدریس آن ها به حقوق ثابتشان اضافه می شود، زمان برای ثبت نام متقاضیان جدید در طرح معلم تمام وقت هم چنان باقی است. برای پیگیری مراحل ثبت نام معلم تمام وقت و ثبت نام معلم تمام وقت، می توانید از طریق شماره تلفن های همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه طرح ثبت نام معلم تمام وقت 98 – 99 + افزایش حقوق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید