ثبت نام مجدد ویرایش اطلاعات آزمون ارشد وزارت بهداشت 98

آزمون دکتری داروسازی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مجدد ویرایش اطلاعات آزمون ارشد وزارت بهداشت 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات آزمون ارشد وزارت بهداشت 98  در این اطلاعیه به حضور داوطلبان گرامی آزمون ارشد وزارت بهداشت اعلام می گردد. داوطلبان ملزم می باشند در تاریخ و زمان ثبت نام مجدد نسب به ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون ارشد وزارت بهداشت اقدام نمایند.

پرداخت هزینه آزمون ثبت نام مجدد در مهلت تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی در سال 98 انجام گردد. برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت و ملاحظه اصلاحات منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت روی لینک آبی کلیک نمایید.

تاریخ و زمان مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد ارشد وزرات بهداشت 98

تاریخ و زمان مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد ارشد وزرات بهداشت 98 از تاریخ 98/01/26 آغاز میشود.

فرم تایید معدل در کنکور کارشناسی ارشد زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پزشکی 98

برای اطلاع از تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد و دکتری 98 کلیک کنید.

ویرایش و ثبت نام مجدد اطلاعات ارشد وزارت بهداشت 98

در خصوص تمدید مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد اطلاعات آزمون كارشناسي ارشد وزارت بهداشت رشته هاي گروه پزشكي سال 98 مطابق اطلاعیه رسمی آموزش و پرورش تاریخ و زمان ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 98 ، باتوجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، فرصت مجدد جهت ثبت نام درنظر گرفته شده است لذا داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشدهاند یا هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و ثبت نام نکرده اند و همچنين افرادی که نياز به تصحيح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند میتوانند نسبت به ثبت نام یا ویرایش اقدام کنند.

داوطلبان درصورت نیاز برای انجام ثبت نام و ویرایش اطلاعات و کسب راهنمایی در این زمینه و یا انجام ثبت نام توسط کارشناسان، می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند. داوطلبان توجه داشته باشند که به هیچ عنوان ثبت نام خود را به لحظات پایانی موکول ننمایید زیرا اگر به هر دلیل امکان ثبت نام در لحظات محدود پایانی را از دست بدهید، فرصت ثبت نام در آزمون ارشد و ویرایش اطلاعات ارشد وزارت بهداشت را نخواهید داشت. توصیه ما به داوطلبان عزیر این است که ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 98 را به مسئولین کافی نت ها و افراد غیر حرفه ای نسپارید زیرا حتی اشتباهات غیر عمدی نیز تخلف محسوب خواهد شد و مطابق گزارشات رسیده در سال های اخیر عده ای از داوطلبان با این مشکل مواجه گردیده اند.

داوطلبان گرامی ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرند تا کارشناسان ثبت نام را برای ایشان انجام داده و یا پاسخگوی سوالات شما عزیزان از سراسر کشور باشند.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مجدد ویرایش اطلاعات آزمون ارشد وزارت بهداشت 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید