ثبت نام مجدد آزمون‌ های EPT و فراگیر مهارت‌ های عربی دانشگاه آزاد

آزمون‌ های EPT

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مجدد آزمون‌ های EPT و فراگیر مهارت‌ های عربی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

EPT نام آزمون معتبر است است که دانشگاه آزاد اسلامی متولی برگزاری آن از سال ۸۶ برای دانشجویان و داوطلبین دکترا در این دانشگاه می باشد. آزمون‌ های EPT و فراگیر مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد برای آن دسته متقاضیانی که مدرک بین المللی مشخص شده توسط دانشگاه را ندارند ضروری است. نمره قبولی این آزمون به عنوان نمره جایگزین مدرک بین المللی جهت ورود به دوره دکترا الزامی است. حداکثر نمره در این آزمون نمره ۱۰۰ است که در سه مهارت واژگان درک مطلب و گرامر خلاصه می شود. سوالات این آزمون شامل مباحث زیر می باشد.

واژگان

این بخش از آزمون دارای ۲۵ سوال است که به صورت چهار گزینه ای یا تستی داوطلبین را مورد ارزیابی و سنجش قرار خواهد داد ، به صورتی که فرد با مطالعه سوال می بایست یکی از گزینه های موجود را انتخاب نمایید.

گرامر

این بخش سوالات شامل پرسش هایی است که مهارت های گرامری توانایی‌های دستور زبان داوطلبین در آزمون را مورد ارزیابی قرار می دهد. سوالات این بخش معمولاً برای داوطلبین دشوارتر از سایر سوالات است  این بخش از آزمون دارای ۴۰ سوال می باشد.

درک مطلب

متنی را برای داوطلبین مشخص نمودند مدافع این پس از مطالعه و درک صحیح مفاهیم جملات با استفاده از تکنیک های درک مطلب به سوالات پاسخ می دهند. سوالات بخش درک مطلب ۲۰ تست تست چهار گزینه ای را شامل می شود.

ثبت نام مجدد آزمون‌ های EPT و فراگیر مهارت‌ های عربی

فرصت مجدد ثبت نام آزمون‌های EPT و فراگیر مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد از تاریخ ۱۷ فروردین تا ۲۰ فروردین ماه تعیین شده است. داوطلبانی که در زمان مشخص شده نتوانستند در این آزمون زبان انگلیسی و آزمون فراگیر مهارت های عربی اسفندماه ثبت نام نمایند ، امکان ثبت نام مجدد در این آزمون ها تا ۲۰ فروردین ماه یعنی روز چهارشنبه امکان پذیر است. همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری این آزمون از ۵ اردیبهشت تغییر و به زمان دیگری موکول شده است.

لازم به ذکر است شرکت در این آزمون تنها مختص به دانشجویان دکترا می باشد.

داوطلبین گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت‌نام آزمون مذکور اقدام نموده و همچنین از منابع این آزمون و بودجه بندی سوالات به صورت دقیق کسب اطلاع کنند.

همچنین شما می توانید هر روز از ساعت ۸ سال ۱۲ شب به صورت تلفنی با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و تمامی اطلاعات لازم را در خصوص ثبت نام مجدد آزمون‌ های EPT و فراگیر مهارت‌ های عربی دانشگاه آزاد کسب نمایید. مشاورین سایت صدای مشاوران آن هر روز آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبین گرامی می باشند.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام مجدد آزمون‌ های EPT و فراگیر مهارت‌ های عربی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید