ثبت نام رشته های ارشد پزشکی دانشگاه آزاد 98

دندانپزشرکت در کنکور پزشکی با مدرک لیسانس غیرمرتبطشکی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام رشته های ارشد پزشکی دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای ثبت نام رشته های ارشد پزشکی دانشگاه آزاد 98- 99 است. دفترچه ثبت نام رشته های ارشد پزشکی دانشگاه آزاد را می توانید در همین صفحه دانلود کنید. قصد داریم به شرح نحوه ثبت نام در لیست رشته های ارشد پزشکی ، سهمیه ایثارگران برای کارشناسی ارشد پزشکی ، نحوه انجام انتخاب رشته بدون کنکور رشته های ارشد پزشکی و ورود به سامانه www.azmoon.org بپردازیم. 

 

ثبت نام رشته های ارشد پزشکی دانشگاه آزاد سال 98

رشته های ارشد پزشکی برای تمام دانشگاه های علوم پزشکی در دفترچه کارشناسی ارشد پزشکی منتشر شده است. برای مشاهده لیست منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی و دانلود دفترچه رشته های ارشد پزشکی دانشگاه آزاد برای ورودیان سال تحصیلی 98-99 روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود

دفترچه رشته های ارشد پزشکی دانشگاه آزاد 98-99

داوطلبان برای ثبت نام رشته های کارشناسی ارشد آموزش پزشکی به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org مراجعه نمایند. پیش از اقدام به ثبت نام حتما دفترچه را به دقت مطالعه کنید. واجدین شرایط می توانند با وارد کردن شماره دانشجویی مقطع کارشناسی و کد ملی، به عنوان رمز عبور، وارد سامانه شوند. بعد از واریز هزینه ثبت نام و تکمیل اطلاعات مورد نیاز ، کدرشته محل های درخواستی خود را انتخاب کرده و ثبت نهایی را انجام دهید و کد رهگیری دریافت نمایید. اگر شماره دانشجویی خود را در دسترس ندارید، برای بازیابی شماره دانشجویی، می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

زمان ثبت نام بدون کنکور رشته های ارشد پزشکی دانشگاه آزاد 98 – 99

زمان ثبت نام بدون کنکور رشته های ارشد پزشکی دانشگاه آزاد سال قبل در شهریور ماه انجام شد. برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور در لیست رشته های کارشناسی ارشد پزشکی آزاد و حذف سهمیه بدون آزمون کارشناسی ارشد پزشکی با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

سهمیه ایثارگران در ثبت نام رشته های ارشد پزشکی دانشگاه آزاد 98 – 99

درمورد سهمیه ایثارگران در ثبت نام رشته هایه ارشد پزشکی باید بگوییم که مهلت داوطلبان ارشد برای استفاده از این سهمیه احتمالا تا مرداد 98 خواهد بود. مجلس شورای اسلامی ایران، افزایش سهمیه ورود ایثارگران را از 25 درصد به 30درصد تایید کرده است. کلیات مصوبه سهمیه ایثارگران تصویب شده است. بعد از تایید نهایی اصلاحیه و صحن علنی مجلس و جمع بندی نهایی نتیجه اعلام می شود. سهمیه ورود با 5درصدد سهمیه اختصاصی برای فرزندان و همسر جانبازان زیر 25درسد و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور در جبهه به 30درصد افزایش داشته است. درصورتی که ظرفیت کافی وجود نداشته ابشد، مانده ظرفیت خالی 25درصد ایثارگران را مازاد بر 5درصد مذکور به همسران و فرزندان جانبازان زیر 25درصد و همسران و فرزندان رزمندگان دارای حداقل 6ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص می دهند.

برای دریافت کد 12 رقمی متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگران و جانبازان و مشاوره انتخاب رشته و ثبت نام رشته های ارشد پزشکی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98-99 ، با سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام رشته های ارشد پزشکی دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید